Beantwoord

Mijn simkaart werkt nog niet na nummerbehoud

• 20 januari 2018
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

Hallo,

Ik heb donderdag 18-1 (eind van de avond) een mail gehad dat mijn simkaart geactiveerd zou zijn. Nadat op vrijdag 19-1 mijn oude simkaart geen bereik meer had heb ik de nieuwe simkaart erin gestopt. Mij werd door jullie verteld dat het tot smiddags 17 uur kan duren voordat deze simkaart actief is. Het is nu zaterdagmiddag en ik heb nog steeds geen bereik en internet.
Kunnen jullie uitzoeken hoe dit komt en vertellen wanneer mijn simkaart actief is?

Ik hoor graag van jullie.

Gr Suzanne
icon

Beste antwoord door Rox 22 januari 2018, 09:18

Ohjeetje Suzanne! Dat schiet natuurlijk niet op, ik kan me goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om je nieuwe Ben abonnement in gebruik te nemen. Ik zie dat jij inmiddels bent geholpen door een van mijn collega's helemaal super! Ik vertrouw erop dat zij jou naar tevredenheid te woord heeft gestaan en zal bij deze jouw topic op het forum afsluiten.

Heel veel plezier alvast met jouw nieuwe Ben abonnement 😃
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Ohjeetje Suzanne! Dat schiet natuurlijk niet op, ik kan me goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om je nieuwe Ben abonnement in gebruik te nemen. Ik zie dat jij inmiddels bent geholpen door een van mijn collega's helemaal super! Ik vertrouw erop dat zij jou naar tevredenheid te woord heeft gestaan en zal bij deze jouw topic op het forum afsluiten.

Heel veel plezier alvast met jouw nieuwe Ben abonnement 😃