Beantwoord

Mijn simkaart werkt nog niet na nummerbehoud

• 7 februari 2018
  • 3 reacties
  • 310 keer bekeken

Mijn nummerbehoud is goed gekeurd , ik heb een tijdelijke sim gehad van tmobile en Ben heeft het nummerbehoud weer overgenomen, echter kan ik nu nog niet bellen . alleen noodoproepen? ik heb mijn ben kaartje er weer ingestopt maar ook dit werkt niet . wat nu?
icon

Beste antwoord door Rox 8 februari 2018, 08:53

Goedemorgen jokeenmarco, ik zie dat het telefoonnummer een uurtje geleden is overgezet naar het Ben netwerk op de simkaart met het icc nummer dat eindigt op 1789. Gister is tijdens de omzetting een vertraging ontstaan die vanmorgen is opgelost, mocht je op dit moment toch nog problemen ervaren met de simkaart dan wil ik je vragen om de telefoon even helemaal uit en weer aan te zetten zodat jouw simkaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen jokeenmarco, ik zie dat het telefoonnummer een uurtje geleden is overgezet naar het Ben netwerk op de simkaart met het icc nummer dat eindigt op 1789. Gister is tijdens de omzetting een vertraging ontstaan die vanmorgen is opgelost, mocht je op dit moment toch nog problemen ervaren met de simkaart dan wil ik je vragen om de telefoon even helemaal uit en weer aan te zetten zodat jouw simkaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk.
Hij doet het!
Reputatie 7
Badge +7
Superfijn om te lezen! Sorry voor de vertraging. Heel veel plezier met jouw Ben abonnement!