Beantwoord

Mijn simkaartnummer is niet lang genoeg voor nummerbehoud

• 21 maart 2018
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Graag wil ik nummerbehoud aanvragen, mijn huidige provider is Youfone, het simkaart nr bestaat uit 8 cijfers, dit is niet genoeg om het formulier nummerbehoud in te vullen.

Wat kan ik hier aan doen
icon

Beste antwoord door Johrick 21 maart 2018, 15:28

Hi Seraisa0,

Wat leuk dat je naar Ben wilt komen! Ik heb even voor je zitten kijken en ik kwam hier terecht: https://www.telecomvergelijker.nl/forum/onderwerp/24826/simyo_simkaartnummer_8_cijfers

Naar alle waarschijnlijkheid heeft Youfone dus hun eigen cijfers weggelaten.

Alleen vraag ik me af of niet alle 18 nummers achterop je simkaart staan.

Wellicht dat je bij Youfone zelf kan navragen wat je simkaart nummer is?

Ik hoop je snel bij Ben te zien! 😃
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hi Seraisa0,

Wat leuk dat je naar Ben wilt komen! Ik heb even voor je zitten kijken en ik kwam hier terecht: https://www.telecomvergelijker.nl/forum/onderwerp/24826/simyo_simkaartnummer_8_cijfers

Naar alle waarschijnlijkheid heeft Youfone dus hun eigen cijfers weggelaten.

Alleen vraag ik me af of niet alle 18 nummers achterop je simkaart staan.

Wellicht dat je bij Youfone zelf kan navragen wat je simkaart nummer is?

Ik hoop je snel bij Ben te zien! 😃
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen seraisha0, zoals onze topper Johrick hierboven heel goed uitlegt lijkt het er inderdaad op dat jij maar een klein stukje van jouw simkaartnummer te zien krijgt, onwijs onhandig natuurlijk want ik kan me goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om gezellig naar Ben over te komen 😃 Ik schrik er een beetje van dat het niet lukt om het nummerbehoud formulier in te vullen met de 8 cijfers, zo ver ik weet zou dit gewoon moeten kunnen dus ik heb hier meteen intern een melding over uitgezet zodat dit verder onderzocht kan worden.

Ik ben het systeem ingedoken om uit te zoeken of ik de rest van de cijfers van jouw Simyo simkaart kon achterhalen maar ik ving bot 😞 Je kunt in dit geval inderdaad het beste even contact opnemen met Simyo om te vragen of zij jou het hele nummer kunnen doorgeven zodat jij kunt overstappen naar de gezelligste provider van Nederland!

Als jij achteraf nummerbehoud wil aanvragen voor de bestelling die jij op 09-03 hebt gedaan stuur mij dan hier een privéberichtje met het telefoonnummer dat jij wil behouden en het 8 cijferige simkaartnummer, dan ga ik dit voor je in orde brengen 😃

Reageer