Beantwoord

Niet bereikbaar voor bepaalde providers na nummerbehoud

• 30 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Hallo,
Eind mei ben ik overgestapt van Tele2 naar BEN vanwege een mooie aanbieding voor de Huawei p10 lite. Hierbij heb ik nummerbehoud aangevraagd. Ik kwam erachter dat alles goed werkte en kon bellen/smsen en gebruik maken van internet. Helaas kwam ik erachter dat ik niet gebeld of gesmst kan worden.
Een aantal weken terug heb ik jullie gebeld om het op te lossen, omdat ik voor mijn bank en DIGID smsjes met codes moet ontvangen, wat niet lukt.
Vervolgens is mij verteld dat het vandaag opgelost zou moeten zijn en kreeg ik een mail met 'welkom bij BEN'Helaas nog steeds niet bereikbaar door sommige mensen en ING!
Ik moet nu wat bankzaken regelen en dat kan zo niet.
Kan ik alsjeblieft zo snel mogelijk geholpen worden, want dit gaat echt niet zo.
MVG,
C. van Beek
icon

Beste antwoord door Angelique 30 augustus 2017, 11:55

Hallo, wat een enorm onhandig én vervelend probleem! Ik zie dat twee dagen geleden een notitie is aangemaakt na het contact met de telefonische klantenservice. Op dit moment zijn de nummerbehoud experts intern druk bezig om uit te zoeken waar precies het probleem zit. Excuus dat dit langer duurt dan verwacht..
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, wat een enorm onhandig én vervelend probleem! Ik zie dat twee dagen geleden een notitie is aangemaakt na het contact met de telefonische klantenservice. Op dit moment zijn de nummerbehoud experts intern druk bezig om uit te zoeken waar precies het probleem zit. Excuus dat dit langer duurt dan verwacht..
Kan er alstublieft een update worden gegeven wat betreft het probleem. Na drie maanden dit probleem te hebben moet er toch wel een oplossing gevonden zijn. Vooral wanneer mij nog beloofd is dat het maximaal 15 werkdagen zou duren om op te lossen...
Ik heb al heel wat excuses gekregen, maar dat lost niks op of compenseert ook maar voor dit ongemak..
Reputatie 7
Badge +7
Ik snap dat je er onwijs van baalt en als we dit meteen konden oplossen hadden we dit uiteraard voor je gedaan! Het probleem ligt bij de technische dienst en ze zijn samen met Tele-2 naar de oplossing op zoek.

Reageer