Niet gebeld worden door andere nummers na nummerbehoud

• 7 juni 2017
  • 5 reacties
  • 110 keer bekeken

Sinds ik ben overgestapt naar Ben met een nieuw abonnement (vanaf 1 juni) kan ik niet meer gebeld worden. Zelf iemand anders bellen lukt wel.
Het rare is dat ik wel smsjes kan ontvangen. Mijn nieuwe simkaart ook in een andere telefoon geprobeerd, maar ook hier hetzelfde probleem.

Kan iemand mij hier verder meehelpen?

Met vriendelijke groet,
Corné

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Wat superleuk dat je voor Ben hebt gekozen, welkom bij #Teamblauw dit is natuurlijk niet echt een warm welkom! Fijn dat je je simkaart ook in een ander toestel hebt geprobeerd! Dit is iets wat ik niet zelf voor je kan oplossen met mijn technische linkerhanden maaar we hebben een team techneuten klaarzitten die dit wel kunnen! Ik heb dan ook een melding voor je doorgezet. Ze zullen je via de email op de hoogte houden over de stand van zaken. Sorry voor het ontzettende ongemak!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Corne! Het heeft inderdaad heel erg lang geduurd. Als het goed is moet jouw probleem sinds vrijdag ochten zijn opgelost. Klopt dat?
Reputatie 7
Badge +7
Aaah dat meen je niet Corné! Hier baal ik echt enorm van! Ik heb ben meteen je klantkaart ingedoken en zie inderdaad dat er weer een melding voor je is doorgezet, ik heb hier een notitie in achtergelaten dat wij via het forum ook contact hebben en dat jij dus nog steeds dezelfde klachten ondervind.
Hoi Roxanne,

Dat ontzettende ongemak is er nog steeds. Ik vraag me serieus af wanneer het team techneuten in staat zijn dit te verhelpen, dit begint erg vervelend te worden. Telefonisch heb al 2x contact gehad waarbij gezegd wordt dat het binnen 3-5 werkdagen wordt opgepakt... Ook via email wordt ik niet op de hoogte gehouden.

Graag hoor ik reactie en duidelijkheid hierover.

Groet,
Corné
Hoi Roxanne,
Het probleem is nog niet opgelost. Het klopt dus niet! Ik heb het inmiddels telefonisch ook weer neergelegd bij een collega van je die het weer zou doorsturen naar het team wat erover gaat.

Graag een snelle reactie van jullie kant. Al meer dan 4 weken door een gedeeltelijke nummerportering nauwelijks gebeld kunnen worden voelt niet goed!

Groet,
Corné

Reageer