nieuw nummer hoe zit het met mijn nummerbehoud

• 17 juli 2017
  • 9 reacties
  • 122 keer bekeken

ik heb mijn nieuwe tel en een simkaart. echter op deze sim staat een ander nummer dan ik heb aangevraagd voor nummerbehoud. mijn contract gaat over tien dagen in krijg ik dan pas mijn oude nummer en wordt dit nieuwe nummer aut. omgezet???

Dit topic is gesloten

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi gerritdirk, leuk dat je op het forum een bericht stuurt en dat je ervoor hebt gekozen om een Ben abonnement te nemen. Op de Ben simkaart staat inderdaad een ander nummer dan het nummer die jij wilt meenemen naar ons. Het tijdelijke Ben nummer komt te vervallen als er een goedkeuring is voor nummerbehoud, hier hoef jij je geen zorgen om te maken.
Ok.
heb ik nog een klein probleem!
18-07 mail van Ben gehad met de melding: tele 2 akkoord met nummerbehoud. Uw contract gaat nu in en u kunt uw simkaart plaatsen. echter mijn oude simkaart werkt nog altijd. Ik durf dus de nieuwe ben kaart niet te plaatsen en in mijn gsmwijzer contract staat een termijn van 10 dagen.
Op mijn Ben staat inderdaad dat mijn data in zijn gegaan op 18-07. Wanneer stopt mijn oude provider nu echt???? en wanneer start mijn nieuwe sim?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Dirk, volgens het systeem is jouw telefoonnummer op 18-07 overgezet. Op die datum is jouw Tele-2 abonnement ook stopgezet.
hallo Rox

mijn oude simkaart( prepaid)geeft nog steeds aan dat die werkt op mijn vorige telefoon. kan ik dan wel mijn nieuwe simkaart plaatsen of krijg ik dan een conflicterende situatie???

groet Dirk
hallo

ik heb tele 2 aan de lijn gehad en die hebben aangegeven dat bij hun niets bekend is over contract beeindiging per 18-07. en dus dat er bij de provider een fout in de communicatie moet zijn. klopt deze datum??? Ik heb mijn nieuwe contract 15 -07 via GSM wijzer aangevraagd. op maandag 17 alles binnengekregen.

groet Dirk
Reputatie 7
Badge +7
Hmm vreemd dat jouw prepaid kaart nog actief is bij Tele-2! Ik heb een melding voor je doorgezet naar de nummerbehoud experts om dit voor je te onderzoeken. Zodra er meer bekend is zullen ze je hier via de email over op de hoogte houden.
Hallo

We zijn nu 4 dagen verder en ik heb nog steeds niets vernomen. Mijn Tele 2 prepaid kaart is nog steeds actief. en op mijn Ben zie ik dat mijn abonnement is ingegaan

groet dirk
het is gelukt 29-07 bleek mijn tele2 kaart er de brui aan te geven en heb ik Ben opgestart het werkt!!
Reputatie 7
Badge +7
Superfijn om te lezen, gerritdirk! Heel veel plezier met je Ben abonnement!