Nummerbehoud

• 9 juni 2018
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Hallo,

Ik probeer nu een abbonement aftesluiten bij jullie maar ik moet mijn simkaart nummer geven. Het vinden van dit nummer was geen probleem, maar het komt niet overeen met de hoeveel nummers die het zou moeten zijn. Zo zou KPN maar 8 nummers moeten hebben terwijl mijn simkaart nummer er veel meer heeft. Ik zit bij KPN btw. Wat moet ik nu doen?

Mvg,

Mathijs

2 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hi Matthijs,

wat leuk dat je naar Ben wilt komen!

Heb je al geprobeerd om alleen de laatste 8 cijfers van het simkaart nummer in te voeren?

Ik hoop dat dat werkt, zodat jij je verlenging in orde kan maken.

Als het niet werkt, laat het weten dat kijken we verder!

Tot snel op de community 😉
Reputatie 5
Badge +12
Hallo,

Ik probeer nu een abbonement aftesluiten bij jullie maar ik moet mijn simkaart nummer geven. Het vinden van dit nummer was geen probleem, maar het komt niet overeen met de hoeveel nummers die het zou moeten zijn. Zo zou KPN maar 8 nummers moeten hebben terwijl mijn simkaart nummer er veel meer heeft. Ik zit bij KPN btw. Wat moet ik nu doen?

Mvg,

Mathijs

Goedemorgen Matthijs,

Ik sluit mij geheel aan bij Johrick dat ik het superleuk vind dat je voor ons hebt gekozen als nieuwe provider! Simkaartnummers van KPN bestaan inderdaad uit 8 cijfers.. In dit topic vind je informatie over hoe je je simkaartnummer kunt achterhalen. Ik raad je aan om hier nog even naar te kijken en om anders contact op te nemen met KPN.

Reageer