Beantwoord

Nummerbehoud

• 17 december 2018
  • 13 reacties
  • 176 keer bekeken

Op 14 december is mijn nummerbehoud afgewezen. Helaas 1 dag te vroeg aangevraagd.
Via *ikBen* lukt het mij nu niet om her opnieuw aan te vragen. Gelukkig heb ik nog 4 maanden de tijd.
Hoe los ik dit nu op?
icon

Beste antwoord door Romy 18 december 2018, 14:45

Hi Frieda. Oei, dat kan natuurlijk gebeuren. Als je je gegevens achterlaat via deze website zullen wij het verder oppakken.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Super! Geen dank! Prettige feestdagen.
En inmiddels ook een sms van Tmobile gekregen dat de aanvraag is goed gekeurd. Helemaal top! Dank je wel
Reputatie 3
Badge +2
Voor je aangevraagd, Frieda! Op 22 december wordt jouw nummerbehoud ingediend 🙂
Hoi Shanna
Heeeeel graag 😏

Met vriendelijke groet Frieda
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Frieda, ik heb er voor je naar gekeken en ik zie dat jouw nummerbehoud toen is afgewezen omdat je meer dan vier maanden voor de einddatum van je abonnement je nummerbehoud hebt aangevraagd. Ik kan voor je aangeven dat het nummerbehoud opnieuw voor je ingediend wordt op 22 december. Laat mij weten als je wilt dat ik dit voor jou aangeef 🙂
Hallo,
Ik heb 18 december opnieuw het verzoek ingestuurd met het kenmerk maar nu krijg ik vanmorgen een sms dat jullie nog geen reactie ontvangen hebben.
Ik heb het net nogmaals ingestuurd.
Zouden jullie willen kijken of de aanvraag voor nummerbehoud nu wel is doorgekomen?
Met vriendelijke groet
Frieda Brandenburg
Reputatie 5
Badge +7
Ah helemaal super! Graag gedaan.
Dank je wel!
Volgens mij is het gelukt.

Groetjes frieda
Reputatie 5
Badge +7
Hi Frieda, ik heb de mail naar je verzonden.
Hoi Romi,
Deze mail heb ik niet gekregen omdat jullie toen een fout emailadres hadden.
Zou deze nog een keer kunnen sturen naar het goede emailadres frieda.b@ziggo.nl?

Met vriendelijke groet
Frieda Brandenburg
Reputatie 5
Badge +6
Hi Frieda. Ik zie dat we jou op 13 december een e-mail verstuurd hebben met het nummerbehoud kenmerk. Kun je dit nog eens nakijken? Het onderwerp van de e-mail is:
Je aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen door je huidige aanbieder. Laat me even weten of je het hebt kunnen vinden!
Hallo, ik moet hier een kenmerk die in een email zou staan invullen maar deze heb ik niet.
Helpppp
Reputatie 5
Badge +6
Hi Frieda. Oei, dat kan natuurlijk gebeuren. Als je je gegevens achterlaat via deze website zullen wij het verder oppakken.

Reageer