Beantwoord

Nummerbehoud

  • 5 januari 2019
  • 2 reacties
  • 159 keer bekeken

Hoi ik heb een Sim Only afgesloten
en ik zou binnen 24 uur een mail ontvangen zodat ik mijn nummer behoud kon bevestigen
het is al langer dan 24 uur geleden en heb nog niks ontvangen
kunnem jullie mij helpen?
mvg. Robert Ederveen
[edit: [persoonsgegevens verwijderd]
icon

Beste antwoord door Romy 7 januari 2019, 16:23

Hi Robert.

Bedankt voor de gegevens! Als je mij het klantnummer kunt verstrekken in een privé bericht van de huidige provider dan vraag ik nummerbehoud voor je aan. Je kan dit eventueel ook zelf afronden in jouw ik-Ben omgeving door via abonnement naar nummerbehoud te gaan. Op deze manier heb je geen klantnummer nodig!

Groeten van Romy
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Robert.

Bedankt voor de gegevens! Als je mij het klantnummer kunt verstrekken in een privé bericht van de huidige provider dan vraag ik nummerbehoud voor je aan. Je kan dit eventueel ook zelf afronden in jouw ik-Ben omgeving door via abonnement naar nummerbehoud te gaan. Op deze manier heb je geen klantnummer nodig!

Groeten van Romy
Reputatie 5
Badge +6
Hi Robert. Ik ga dit meteen voor je nakijken. Zou je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum kunnen versturen?

Reageer