Beantwoord

Nummerbehoud

• 16 april 2019
  • 1 reactie
  • 364 keer bekeken

Goedendag, ik heb zondag 14-04-2019 een sim only abonnement besteld met nummerbehoud. Het mee te nemen nummer is een pre-paid nummer. Bij de aanvraag nummerbehoud kon ik kiezen tussen een sms verificatie of een contractnummer ter bevestiging van de aanvraag nummer behoud.

Ik heb gekozen voor een contract nummer in te vullen. Echter heb ik een verkeerd contract nummer ingevuld. Omdat het een pre-paid overnamen nummer is, is er helemaal geen contractnummer.

Nu heb ik, logisch, een afwijzing gekregen voor nummerbehoud. Hoe kan ik alsnog nummerbehoud aanvragen?
Het gaat om dit nummer: [edit: telefoonnumer verwijderd]
Ordernummer: [edit: ordernummer verwijderd]
Kenmerk: [edit: kenmerk verwijderd]
icon

Beste antwoord door Merve 16 april 2019, 12:26

Hoi Sjonnie01,

Allereerst welkom bij Ben! Als je hebt gekozen om nummerbehoud aan te vragen met een klantnummer is dit zeker ook mogelijk. Elk nummer heeft een klantnummer. Dit geldt ook voor een prepaid nummer. Hiervoor kun je contact opnemen met je huidige provider. Zij zullen jou een klantnummer doorgeven die jij kunt invullen voor het aanvragen van nummerbehoud.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Sjonnie01,

Allereerst welkom bij Ben! Als je hebt gekozen om nummerbehoud aan te vragen met een klantnummer is dit zeker ook mogelijk. Elk nummer heeft een klantnummer. Dit geldt ook voor een prepaid nummer. Hiervoor kun je contact opnemen met je huidige provider. Zij zullen jou een klantnummer doorgeven die jij kunt invullen voor het aanvragen van nummerbehoud.

Reageer