Beantwoord

Nummerbehoud

• 3 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 191 keer bekeken

Ik heb al een ben abonnement. binnen kort loopt mijn T-mobile abonnement af. Ik vraag me af als het mogelijk is om mijn T-mobile nummer naar mijn ben simkaart over te zitten? zodat ik geen nieuwe abonnement hoeft aan te sluiten om mijn T-mobile nummer te houden.
icon

Beste antwoord door Romy 3 oktober 2019, 15:26

Hi Malaz! Dat kan. Wil je dan dat jouw Ben nummer wat eindigt op 05 komt te vervallen? Dan kun je inloggen via jouw Ik-Ben omgeving en via nummerbehoud dit aanvragen. Wil je jouw Ben nummer behouden en het T-Mobile nummer? Dan kun je het beste een nieuw abonnement afsluiten en op het nieuwe abonnement nummerbehoud aanvragen. In beide gevallen is het belangrijk om niet zelf je T-Mobile abonnement op te zeggen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Malaz! Dat kan. Wil je dan dat jouw Ben nummer wat eindigt op 05 komt te vervallen? Dan kun je inloggen via jouw Ik-Ben omgeving en via nummerbehoud dit aanvragen. Wil je jouw Ben nummer behouden en het T-Mobile nummer? Dan kun je het beste een nieuw abonnement afsluiten en op het nieuwe abonnement nummerbehoud aanvragen. In beide gevallen is het belangrijk om niet zelf je T-Mobile abonnement op te zeggen!

Reageer