Beantwoord

nummerbehoud

  • 21 October 2019
  • 3 reacties
  • 492 keer bekeken

hallo,

mijn moeder heeft twee telefoons met abonnement op haar naam staan, eentje hiervan word op dit moment gebruikt door mij.

omdat mijn huidig abonnement met telefoon op 14 november afloopt, heb ik nu een nieuw aangevraagd, maar via mijn naam en gegevens. niet via mijn moeder.

Mijn vraag is: kan ik dat nummer van mijn abonnement wat op mijn moeders naam staat krijgen voor mijn nieuw abonnement dat op mijn naam staat?

 

alvast bedankt,

Melissa

 

icon

Beste antwoord door Romy 22 October 2019, 13:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi! Het abonnement kun je binnen 14 dagen nog annuleren via www.ben.nl/annuleren. Dit geldt alleen als het abonnement ook via Ben is afgesloten. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag.

Hallo,

Ik heb hetzelfde echter heeft mijn zoon reeds een nieuw sim only abbonement aangevraagd en de sim kaart al ontvangen. ook heeft hij een mail ontvangen dat nummerbehoud niet gaat lukken.

Begrijp nu dat ik dat via contractovername had moeten doen. Hoe kom ik nu van dat extra nieuwe sim only abbonement af?

 

Alvast bedankt

Reputatie 5
Badge +9

Hi Melissa. Dit is op deze manier niet mogelijk. Je moet hiervoor een contractovername aanvragen. Ik adviseer dit wel te doen voordat je een verlenging met toestel aan gaat vragen. Wanneer je een contractovername wilt zal namelijk het gehele openstaande bedrag van het toestel in één keer voldaan moeten worden. Als je dus eerst een contractovername aanvraagt en hierna een verlenging, zul je hier niet mee te maken krijgen. 

Reageer