Nummerbehoud

• 1 februari 2017
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Hoi Ben,

Ik heb mijn nieuwe telefoon en een nieuw simkaartje (Ben-abbonnement) nu ongeveer een week binnen. Deze combinatie heb ik besteld via Belsimpel.nl. Daarbij heb ik ook nummerbehoud voor Vodafone prepaid aangevraagd.
Aangezien mijn oude telefoon kapot is en mijn huidige prepaid simkaart niet in mijn nieuwe past, vraag ik me af wanneer mijn nieuwe simkaart geactiveerd kan worden en mijn nummerbehoud wordt ingevoerd. Ik kan de status namelijk niet bekijken op Mijn Ben..
Ik zie er ook erg na uit om mijn nieuwe telefoon te kunnen gebruiken!

Met vriendelijke groet,
Susan

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Susan, bedankt voor je bericht. Ik heb je nummerbehoudverzoek nagekeken en ik zie dat deze is afgewezen omdat er een opzegtermijn geldt. Dit kan niet met een prepaidkaart. Heb jij toevallig een abonnement met dit nummer bij Vodafone?

Groetjes, Jolijn
Hoi Jolijn,

Ik heb geen abbonnement met dit nummer. Ik gebruik deze prepaidkaart al ongeveer 4 jaar denk ik? Wel erg vreemd, kan er iets gedaan worden zodat ik mijn nieuwe abbonnement zo snel mogelijk kan gebruiken?
Reputatie 4
Badge +6
Wat vreemd, Susan. Ik heb iets aangepast in je nummerbehoudverzoek en deze opnieuw ingediend bij Vodafone als prepaid. Hier krijg je vandaag of morgen een terugkoppeling over via de e-mail. Ik hoor graag of het dan is gelukt!

Groetjes, Jolijn