Beantwoord

Nummerbehoud activeren

• 4 juli 2018
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

Een paar weken terug heb ik een nieuwe telefoon met simkaart (incl nummerbehoud) besteld.
De telefoon en simkaart heb ik ontvangen maar het activeren van de kaart met mijn oude telefoonnummer erop wil niet lukken via de email.

Ik kan wel nog bellen met mn oude simkaart in een andere telefoon maar wanneer ik de stappen in de email probeer te volgen in de email over nummerbehoud krijg ik een foutmelding bij het versturen van zowel de opgegeven klantnummer als de ontvangen smsjes. Ik kom niet door stap 2 "Verifieer nummer" heen.
icon

Beste antwoord door Wietske 5 juli 2018, 09:40

Wat ontzettend leuk dat je voor ons gekozen hebt Sjemmie! Wel zo handig als jouw telefoonnummer ook mee kan natuurlijk 🙂 Heb je al gecontroleerd of het telefoonnummer en klantnummer wat je hebt opgegeven correct zijn? Ik raad je anders aan om nummerbehoud aan te vragen via deze site.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Wat ontzettend leuk dat je voor ons gekozen hebt Sjemmie! Wel zo handig als jouw telefoonnummer ook mee kan natuurlijk 🙂 Heb je al gecontroleerd of het telefoonnummer en klantnummer wat je hebt opgegeven correct zijn? Ik raad je anders aan om nummerbehoud aan te vragen via deze site.

Reageer