Beantwoord

Nummerbehoud en nieuwe simkaart

• 2 september 2018
  • 5 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik heb een Sim only abonnement met nummerbehoud gekocht. Het lukt niet om het nummerbehoud en de sim te activeren, krijg steeds een foutmelding.
icon

Beste antwoord door Shanna 3 september 2018, 13:27

Hoi germa25, bedankt voor je bericht! Ik zie dat jouw nummerbehoud is geannuleerd. Als je graag je oude nummer wilt behouden kan ik het nummerbehoud opnieuw voor je indienen als je mij je klantnummer van je huidige provider doorgeeft. Wil je je abonnement starten met het nummer op de Ben simkaart geeft dit dan ook aan mij door, dan zal ik dat voor jou in orde laten maken 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi germa25, bedankt voor je bericht! Ik zie dat jouw nummerbehoud is geannuleerd. Als je graag je oude nummer wilt behouden kan ik het nummerbehoud opnieuw voor je indienen als je mij je klantnummer van je huidige provider doorgeeft. Wil je je abonnement starten met het nummer op de Ben simkaart geeft dit dan ook aan mij door, dan zal ik dat voor jou in orde laten maken 🙂
Hoi Shanna, het gaat om het nummer Lebara. Het betreft een prepaid, daar heb ik verder geen klantnummer van. Als het niet lukt om het nummer te behouden dan wil ik graag starten met de Ben simkaart.
Reputatie 3
Badge +2
Als je Lebara opbelt dan kunnen zij jouw het klantnummer verschaffen. Mocht het toch niet lukken, laat het mij dan weten dan zal ik je simkaart laten activeren.
Hoi Shanna,

gaat niet lukken om achter het klantnummer te komen. Zou je mijn simkaart met het nieuwe ben-nummer willen activeren?
alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +12
Tuurlijk, geen probleem! Ik heb een verzoek ingediend om jouw abonnement te activeren met het telefoonnummer van Ben. Zodra jouw abonnement actief is ontvang je van ons een e-mail. Vanaf dat moment kan je onze mooie blauwe simkaart gaan plaatsen. Ik wens je heel veel plezier toe met jouw Ben abonnement!

Reageer