Beantwoord

Nummerbehoud fase 4

  • 10 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Hi,

Ik heb nummbehoud aangevraagd en er is via email bevestigd dat ik vanaf 10-8 mijn nummer kan overzetten. Echter krijg ik steeds een foutmelding als ik dit probeer via de site of app. Ik wil graag zo snel mogelijk over.

Groetjes,
Elise
icon

Beste antwoord door Jill 13 augustus 2018, 10:19

Hi Elisa, superleuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik zie inderdaad dat het overzetten niet beschikbaar is. Ik heb het doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan hier zo snel mogelijk voor je mee aan de slag. Wanneer jouw nummer is geactiveerd krijg je van ons een e-mail ter bevestiging.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Elisa, superleuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik zie inderdaad dat het overzetten niet beschikbaar is. Ik heb het doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan hier zo snel mogelijk voor je mee aan de slag. Wanneer jouw nummer is geactiveerd krijg je van ons een e-mail ter bevestiging.

Reageer