Beantwoord

Nummerbehoud goed gekeurd maar ander nummer

• 15 mei 2017
  • 9 reacties
  • 109 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik ben laatst overgestapt naar ben en heb daarbij nummerbehoud aangevraagd, afgelopen vrijdag een mailtje gekregen dat nummerbehoud was goedgekeurd en zins vandaag kan is mijn simkaart ook actief. Echter als ik nu bel of gebeld wil worden is dat via een ander nummer dan mijn oude nummer. Is het mogelijk mijn oude nummer nog terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Jolijn 23 mei 2017, 12:00

Bedankt voor deze informatie, Alissa. Ik ben een onderzoek gestart naar wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen. Je krijgt hier zo snel mogelijk een reactie over via de e-mail. Sorry voor het ongemak. Mocht je hier later nog vragen over hebben weet je ons te vinden.

Groetjes, Jolijn
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

9 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Timo, bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je klant bent geworden bij ons! Ik help je graag verder. Ik zie namelijk dat jouw vertrouwde nummer inmiddels actief moet zijn bij ons. Kun je hier inmiddels ook al gebruik van maken?

Groetjes, Jolijn
Ik heb helaas hetzelfde probleem. Mijn nummerbehoud is goedgekeurd en overgezet, maar ik kan niet gebeld worden op mijn oude nummer. Als ik zelf mensen bel dan komt er een ander nummer in beeld dat op de simkaart van Ben staat...
Kan hier iets aan worden gedaan 🙂 ?

Groetjes
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Alissa, bedankt voor je bericht. Ik zie inderdaad dat ondanks de goedkeuring van nummerbehoud, dit verzoek niet is doorgelopen bij jou. Heb jij in de tussenliggende periode van nummerbehoud een andere simkaart in gebruik genomen bij je huidige provider?

Groetjes, Jolijn
Ik heb de simkaart van mijn eerdere provider gelijk vervangen door de simkaart van Ben die ik heb ontvangen. Die ik simkaart heb ik in gebruik genomen op de dag dat ik een mail kreeg dat mijn abonnement actief was.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb de simkaart van mijn eerdere provider gelijk vervangen door de simkaart van Ben die ik heb ontvangen. Die ik simkaart heb ik in gebruik genomen op de dag dat ik een mail kreeg dat mijn abonnement actief was.

Heb je toevallig eerder een verzoek bij een andere provider gedaan om jouw nummer over te laten zetten? Ik zie dit namelijk staan in een melding bij afwijzing van je nummerbehoudverzoek. Indien dat niet zo is hoor ik dat graag van je zodat ik opnieuw een verzoek voor je in kan dienen.
Ik had eerst een prepaid hi abonnement, toen heb ik een abonnement afgesloten bij Telfort en het zelfde nummer behouden. Dat is wel al meer dan 2 jaar geleden, ik weet niet of dat nu nog invloed heeft. Anders dan dat heb ik nooit nummerbehoud aangevraagd.
Reputatie 4
Badge +6
Bedankt voor deze informatie, Alissa. Ik ben een onderzoek gestart naar wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen. Je krijgt hier zo snel mogelijk een reactie over via de e-mail. Sorry voor het ongemak. Mocht je hier later nog vragen over hebben weet je ons te vinden.

Groetjes, Jolijn
Fijn! Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +8
Fijn! Alvast bedankt!

Hoi Alissa, gister is de wijziging door een collega van mij aangevraagd! Als er meer informatie is, dan ontvang je een mailtje van ons met verdere informatie. Bij deze zal ik het door jou aangemaakte topic afsluiten. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum.