Beantwoord

Nummerbehoud-kenmerk *

• 16 december 2018
  • 7 reacties
  • 180 keer bekeken

Hoi,

Ik wil graag mijn nummerbehoud annuleren, maar dat is niet mogelijk omdat nergens mijn nummerbehoud-kenmerk vermeld staat en ik deze wel moet invullen. Na eventjes googlen zie ik dat anderen die hetzelfde probleem hadden op dit forum als reactie hun nummerbehoud-kenmerk gekregen hebben. Hoop dat dat bij mij ook zo zal zijn :)

Groetjes,
Roel
icon

Beste antwoord door Wietske 17 december 2018, 09:20

Hoi Roeloe, wat leuk dat je hebt gekozen voor een Ben abonnement! Begrijp ik goed dat je geen gebruik meer wil maken van nummerbehoud maar het abonnement wil activeren met het nieuwe telefoonnummer? Dit kan ik per direct voor je regelen. Laat mij even weten wat je wil 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Roeloe, wat leuk dat je hebt gekozen voor een Ben abonnement! Begrijp ik goed dat je geen gebruik meer wil maken van nummerbehoud maar het abonnement wil activeren met het nieuwe telefoonnummer? Dit kan ik per direct voor je regelen. Laat mij even weten wat je wil 🙂
Reputatie 5
Badge +12
Bedankt voor de uitgebreide, heldere uitleg! Ik zie om te beginnen inderdaad dat jouw nummer op 7 januari vanuit T-Mobile naar ons wordt overgezet. Vanaf dat moment kan het nummer weer naar een andere provider worden overgezet met een maand opzegtermijn. Wanneer je de aanvraag voor nummerbehoud annuleert dan kan het Ben abonnement direct worden geactiveerd met het Ben telefoonnummer en worden opgezegd met een maand opzegtermijn. Ik kan de bestelling niet meer voor je annuleren, dat kan namelijk alleen kosteloos gedaan worden binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Deze termijn is inmiddels een week verstreken. Nou zie ik dat je inderdaad gebruikt maakt van een hele mooie aanbieding dus qua tarieven zit je wel goed 😃
Reputatie 5
Badge +6
Fijn dat het al was opgelost door het webcare team! Mocht je nog andere vragen hebben, sta ik voor je klaar! Ik wens je een fijne dag toe.
Mijn ordernummer is overigens 334784852
Hey Wietske 🙂 Bedankt voor je vroege antwoord.

Het zit zo: Ik heb twee jaar lang een T-mobile abonnement gehad icm een iPhone 7, die inmiddels jammer genoeg best vaak een paar steekjes laat vallen. Mijn plan was om na mijn T-mobile abonnement een voordelig maandelijks opzegbaar sim-only abonnement bij Ben af te sluiten, zodat ik kon afwachten tot ik ergens een goede deal icm de iPhone XS zag en die dan meteen kon bestellen. Zo gezegd, zo gedaan. Soort van. Ik heb dus op Black Friday gebruik gemaakt van jullie mooie deal en was er helemaal tevreden mee. Nu zag ik echter gisteren al een mooie deal bij een andere provider, en omdat mijn nummer nog niet is overgezet van T-mobile naar Ben, maar het nummerbehoud wel al is goedgekeurd, kan ik geen gebruik maken van die deal. Eigen schuld hoor, maar maakte me wel een beetje gefrustreerd. Ik dus uitzoeken of ik niet mijn abonnement bij Ben kon annuleren (nope, net een paar dagen te laat) of meteen per ingang van mijn Ben abonnement mijn bundels naar het minimale kon verlagen zodat ik eenmalige dubbele abonnementskosten zo laag mogelijk kon maken (kan ook helaas niet). Uiteindelijk besloot ik gisteravond dat ik maar gewoon voor één maand die dubbele abonnementskosten zou betalen, totaal tegen mijn zin in, en maakte ik dit topic aan om dus mijn nummerbehoud te annuleren bij Ben. Alleen moet ik heel eerlijk zeggen dat ik daar nog steeds een beetje veel over twijfel, want dubbele kosten betalen zodat ik elders gebruik kan maken van een goede deal is natuurlijk ook niet logisch. Zou leuk zijn als jullie nu zouden komen met een voorstel als "Oh, maar dan kan je toch gewoon...", maar ik schat die kans laag in. Ben alsnog benieuwd wat jij over deze situatie denkt 🙂 En indien er niks anders opzit; laat dat verzoek tot annuleren van nummerbehoud maar zitten. Ik wacht wel. Komt dan vast nog wel een mooie deal ergens in 2019 (ookal is dat niet ideaal, so be it).

TL;DR: Ik ben een beetje kippig geweest en zit nu door mezelf in de knoop, zonder goed idee wat ik het beste kan doen. Wil geen overhaaste beslissing nemen, dus als er niks anders op zit wacht ik wel gewoon af.
Ja, klopt! Ik heb na even goed kijken wat de opties zijn mijn besluit gemaakt. Ik wil het nummerbehoud alsnog graag deactiveren en mijn Ben abonnement activeren. Kun jij dit voor mij regelen? :)

Bedankt!!!
Het is al opgelost via de Webcare! Alsnog bedankt. 🙂

Reageer