Beantwoord

Nummerbehoud niet plaatsgevonden

• 1 juli 2019
  • 1 reactie
  • 272 keer bekeken

Ik heb gisteren een SMS van jullie ontvangen waarin werd gezegd dat mijn nummer vandaag tussen 8:30 en 17:30 zou worden overgezet. Het netwerk zou dan wegvallen, maar het is al ruim voorbij dit tijdstip en er is nog niks gebeurd, ik wil wel graag snel mijn nieuwe simkaart kunnen gebruiken. Wanneer gebeurt het?
icon

Beste antwoord door Romy 2 juli 2019, 16:33

Hi! Ik heb het even voor je nagekeken. AMP heeft aan ons doorgegeven dat zij de producten tot twee keer toe bij jou hebben proberen af te leveren 03/06 en 06/06. Omdat dit op beide afgesproken data niet is gelukt hebben zij de bestelling geannuleerd. Ik kan uit jouw bericht opmaken dat je de simkaart wel hebt ontvangen. Wanneer dit het geval is wil ik je adviseren contact op te nemen met AMP.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi! Ik heb het even voor je nagekeken. AMP heeft aan ons doorgegeven dat zij de producten tot twee keer toe bij jou hebben proberen af te leveren 03/06 en 06/06. Omdat dit op beide afgesproken data niet is gelukt hebben zij de bestelling geannuleerd. Ik kan uit jouw bericht opmaken dat je de simkaart wel hebt ontvangen. Wanneer dit het geval is wil ik je adviseren contact op te nemen met AMP.

Reageer