Nummerbehoud (nog?) niet doorgevoerd

  • 3 februari 2017
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Afgelopen week hebben jullie een probleem met mijn nummerbehoud opgelost. Ik heb namelijk een ruime week geleden een nieuw abbonnement bij jullie afgesloten via Belsimpel.nl.
Vervolgens heb ik woensdag een mail ontvangen van Ben, dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd door mijn huidige provider en vandaag zou het nummer worden omgezet. Vannacht heb ik een mail van Ben ontvangen dat mijn abbonnement vanaf nu actief is.
Echter is dit niet met mijn huidge nummer, maar met mijn nieuwe nummer die op mijn Ben-simkaartje vermeld staat.
Mijn vraag is daarom ook: wordt mijn huidige nummer in de loop van deze dag omgezet of is er iets fout gegaan, waardoor mijn abbonnement nu is ingegaan met een nieuw nummer?

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Susan, bedankt voor je bericht. Na de overzetting van het nummer kan het tot 24 uur duren voordat het goed is overgezet. Ik zie inmiddels in jouw klantenkaart je vertrouwde nummer staan 🙂 Ik raad je aan je toestel te herstarten. Ik denk dat je daarmee je nummer activeert op de simkaart!

Groetjes, Jolijn