Beantwoord

Nummerbehoud ongeactiveerd t-mobile account

  • 5 September 2019
  • 5 reacties
  • 448 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een tijd geleden een T-mobile sim kaart ontvangen met een mooi telefoonnummer maar helaas kon ik die niet activeren. Nou heb ik een nieuwe Ben simkaart die het wel doet maar ik vind het telefoonnummer die erbij komt niet mooi. Ik zou dus graag nummerbehoud willen gebruiken om het oudere T-mobile nummer te gebruiken voor mijn nieuwe Ben sim. Ik kan echter geen sms ontvangen op het T-mobile account omdat ik er geen account op kan maken. Is het mogelijk om alsnog nummerbehoud te kunnen krijgen?
icon

Beste antwoord door Romy 9 September 2019, 08:39

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Is jouw T-Mobile nummer nog actief? Dan kijk ik even met je mee.
Hallo Romy,

Indien "nog actief" betekend dat je op het netwerk van T-mobile zit dan lijkt mij dat wel aangezien ik de simkaart nog niet heel lang heb. Moet ik het nummer in de reactie zetten? Ik wil het liever niet publiek maken i.v.m. spam en dergelijke.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi @Hollander25! Het nummer zou ik zeker niet openbaar plaatsen😊 Dat is ook niet nodig. Ik kan je ook zo verder helpen. Je kunt ook zonder een verificatiecode nummerbehoud aanvragen. Je hebt wel een klantnummer nodig van T-mobile. Zodra je deze hebt kun je via www.ben.nl/nummerbehoud alsnog nummerbehoud aanvragen.
Ah oké, ik had niet gezien dat het ook via een klantnummer kan. Ik kon geen klantnummer vinden bij de nieuwe simkaart maar ik ga er van uit dat het klantnummer hetzelfde is als bij mijn andere T-Mobile simkaart. Ik heb het nu dus aangevraagd en ik hoop dat het zo goedgekeurd wordt. Bedankt voor de hulp. 👍
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik zie hier dat het nummerbehoud is afgewezen omdat het klantnummer niet klopt. Ik wil je adviseren om even contact op te nemen met jouw provider van het nummer wat je wilt overnemen om het klantnummer te achterhalen. Als je dat aan mij laat weten zal ik het opnieuw voor je aanvragen.

Reageer