Nummeroverzetting + internet

• 15 juni 2017
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik heb dinsdag mijn nieuwe toestel ontvangen van Ben incl een simkaart. Ik had aangegeven met mijn bestelling dat ik mijn nummer wilde behouden. Heb ook een mail ontvangen dat t-mobile hiervoor goedkeuring heeft gegeven.
Nu ben ik al een paar dagen verder maar nog steeds is de nummeroverzetting niet geregeld. Mn oude telefoon met t-mobile simkaart gaat over bij bellen en niet mn nieuwe telefoon met ben simkaart.
Ook is het mij opgevallen dat wanneer je kijkt bij mobiele netwerken -> namen toegangspoort dan staat er bij mijn oude telefoon met t- mobile simkaart het ben internet en bij mijn nieuwe telefoon met ben simkaart het t mobile internet.
En dan heb ik nu ook nog eens geen bereik dus ontvang mijn apps en berichten alleen met wifi verbinding.
Mijn nieuwe telefoon geeft ook aan alleen noodoproepen en moet iedere keer bij opstarten telefoon mn simkaart ontgrendelen.

Graag asap contact opnemen! (Heb zelf al 16min 8 in de wacht gehangen..)

Mvg Lisette

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Skreia! Dat is een aardige waslijst aan dingen die niet goed gaan, helemaal niet de bedoeling en zeker geen warm welkom. Ik ga dit tot op de bodem voor je uitzoeken zodat ik dit kan oplossen. Als ik het allemaal zo lees lijkt het erop dat jouw nummerbehoud nog niet heeft plaatsgevonden waardoor je Ben simkaart nog niet is geactiveerd.

Als je mij via dit account een privébericht wil sturen met daarin je ordernummer (33..), geboortedatum en postcode + huisnummer ga ik aan de slag voor je!
Reputatie 7
Badge +7
Yes, dankjewel voor het sturen van je gegevens! Mijn vermoeden was juist. Jouw nummerbehoud heeft inderdaad nog niet plaatsgevonden, dit omdat Ben je telefoonnummer pas op 13-07-2017 over mag nemen van T-Mobile. Ze hebben een maand opzegtermijn in acht genomen voor de overzetting. Op 13 juli zal jouw nummerbehoud plaatsvinden, op dat moment zal je Ben simkaart geactiveerd worden en je T-Mobile abonnement opgezegd worden.

Reageer