Ik heb een nieuw telefoonabonnement aangevraagd incl. nummer portering. Het is op dit moment een zakelijk nummer en loopt via Routit (gebruikt KPN netwerk). Bij verschillende pogingen geen succes om een portering in gang te zetten. Er wordt gevraagd om een klant nummer, maar het klantnummer is een Routit klantnummer dat wordt niet herkend. De app weigert hem consistent.
Uiteindelijk de helpdesk gebeld. Na 20 minuten in de wacht de mededeling dat ik eerst bij KPN het klant nummer zou moeten opvragen. Daar heb ik echter geen contract of klantnummer. Routit weer gebeld. Die geven aan dat alle andere aanbieders er geen moeite mee hebben en dat bij Ben bekend is dat men moeite heeft met het overnemen van zakelijke nummers. Advies: kies een andere provider.
Nogmaals een poging om met de helpdesk te bellen. Weer 20 min.
Beste Ben... graag kom ik bij jullie, maar wil wel mijn eigen nummer houden. Anders zie ik toch me genoodzaakt om de order te cancellen...
mvg
W. Bertels
Beste antwoord door Merve
Bekijk origineel