Beantwoord

Oud nummer opnieuw activeren

  • 1 August 2019
  • 7 reacties
  • 329 keer bekeken

Ik kom binnenkort terug naar Nederland, nadat ik een aantal maanden in het buitenland gewoond heb. Is het mogelijk om mijn nummer, dat ik tot februari gebruikt heb, opnieuw te activeren of moet ik echt opnieuw een nummer aanvragen?
icon

Beste antwoord door Romy 1 August 2019, 13:15

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi @bryankraan! Leuk dat je weer naar Nederland komt! Jouw nummer is opgezegd en ook de lucht uit gehaald. Deze kan ik jammer genoeg niet meer voor je terug halen. Mocht je in het vervolg nog eens lang weg zijn kun je je nummer beter overzetten op een prepaid kaart!
Hallo Romy,

Bedankt voor het bericht en de tip. Jammer voor mij, maar dan zal ik toch opnieuw een nummer aan moeten vragen.

Groeten,
Bryan
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan. Ja, dat is wel erg rot. Het had natuurlijk fijner geweest als je weer gebruik kon maken van jouw oude nummer. Ik had het graag voor je in orde gemaakt. Sorry! Als je nog vragen hebt, kun je me altijd een bericht sturen.

Beste Ben, ik zit in een soortgelijke situatie. Is dit iets wat tegenwoordig (5 jaar later) wel mogelijk is?

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Linda Nab  Bedankt voor jouw bericht op onze community. Wij kunnen een 06-nummer alleen heractiveren als het 06-nummer niet langer dan 55 dagen geleden opgezegd/beeindigd is. In jouw geval kan ik jou helaas niet helpen, sorry! 

OK, jammer. Bedankt voor de informatie!

Reputatie 4
Badge +1

@Linda Nab   Graag gedaan! 😊

Reageer