Beantwoord

Overschakelen duurt lang

• 1 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Beste Ben,

Helaas duurt het overschakelen naar jullie een maand. Ik kan pas (waarschijnlijk doordat ik ineens zelf nummerbehoud moest regelen) op 2 september gebruik maken van ben terwijl ik op 30 juli een aanvraag heb gedaan. Door dit incident kan ik geen juiste bundel gebruiken op vakantie. Erg jammer.
Misschien handig als jullie zelf het nummerbehoud regelen.

Groetjes
icon

Beste antwoord door Jill 1 augustus 2018, 10:54

Hi Felixbreda0, wat leuk dat je hebt gekozen voor een abonnement bij ons. Bedoel je met zelf nummerbehoud regelen dat je na de bestelling een aantal gegevens in moest vullen voor nummerbehoud? Dit hebben wij nodig om nummerbehoud in werking te zetten. Wij krijgen daarna van jouw huidige provider een datum vanaf wanneer het nummer overgezet mag worden. Dit is meestal met een maand opzegtermijn. Jammer om te horen dat de bundel hierdoor niet lekker uitkomt in verband met jouw vakantie.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Felixbreda0, wat leuk dat je hebt gekozen voor een abonnement bij ons. Bedoel je met zelf nummerbehoud regelen dat je na de bestelling een aantal gegevens in moest vullen voor nummerbehoud? Dit hebben wij nodig om nummerbehoud in werking te zetten. Wij krijgen daarna van jouw huidige provider een datum vanaf wanneer het nummer overgezet mag worden. Dit is meestal met een maand opzegtermijn. Jammer om te horen dat de bundel hierdoor niet lekker uitkomt in verband met jouw vakantie.

Reageer