Beantwoord

Overstap van KPN naar Ben

• 24 mei 2017
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Hallo,
Ik heb zondag een nieuw abonnement aangevraagd bij Ben, voormalig zat ik altijd bij KPN. Ik heb voor de optie nummerbehoud gekozen, want dat leek me wel praktisch. aangegeven dat het contract op dinsdag (23-5-2017) in zou gaan, dus dat ik vanaf dan gebruik kan maken van het nieuwe Ben abonnement. Dit betreft een SIM-only abonnement, met mijn oude nummer dus. Nu is het echter woensdag, doet mijn oude KPN abonnement het nog, (die automatisch opgezegd zou worden), en werkt de Ben simkaart nog niet. Ook is er op https://www.ben.nl/ikben/belstatus te zien dat er staat 'Nummerportering gegevens compleet ' , maar verder dan dit vakje is deze al een poos niet gekomen.
Nu mijn vraag: Wanneer kan ik gebruik maken van mijn nieuwe abonnement?
icon

Beste antwoord door Jolijn 26 mei 2017, 10:30

Hoi Nick, bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je klant bent geworden bij ons! Als je bij KPN je abonnement opzegt, kan dit alleen met een maand opzegtermijjn. Jouw nummerbehoud is daarom goedgekeurd voor 23 juni. Tot die datum kun je gebruik blijven maken van je simkaart van KPN!

Groetjes, Jolijn
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Nick, bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je klant bent geworden bij ons! Als je bij KPN je abonnement opzegt, kan dit alleen met een maand opzegtermijjn. Jouw nummerbehoud is daarom goedgekeurd voor 23 juni. Tot die datum kun je gebruik blijven maken van je simkaart van KPN!

Groetjes, Jolijn
Ah zo, Bedankt voor de uitleg!