Beantwoord

Overstappen naar een nieuwe provider met nummerbehoud

• 2 april 2018
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik heb gekozen voor een nieuwe provider. Daarbij is mijn nummer behouden. Ik moet nu 21 dagen wachten voordat ik bij mijn nieuwe provider verder kan. Ik heb bericht gekregen dat mijn oude provider (ben) alles al heeft omgezet en ik wil zsm over gaan naar mijn nieuwe provider, het liefst vandaag nog. Volgens de wet op de telefonie heb ik het recht om mijn abonnement op ieder moment te beëindigen.
icon

Beste antwoord door Angelique 3 april 2018, 09:54

Hoi ddk, jammer dat je hebt besloten om ons te verlaten! Hoe is dit zo gekomen? :(

Ik zie terug dat je een verzoek hebt ingediend bij de nieuwe provider om jouw nummer over te laten nemen. Bij een opzegging of een overstap naar een andere provider berekenen wij een maand opzegtermijn. In onze algemene voorwaarden onder punt 7 kun je deze informatie terug vinden.

Het ingediende verzoek om over te stappen naar een nieuwe provider op 27 maart is goedgekeurd voor 26 april. Vanaf dat moment kun jij gebruik maken van jouw eigen nummer bij de nieuwe provider.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi ddk, jammer dat je hebt besloten om ons te verlaten! Hoe is dit zo gekomen? :(

Ik zie terug dat je een verzoek hebt ingediend bij de nieuwe provider om jouw nummer over te laten nemen. Bij een opzegging of een overstap naar een andere provider berekenen wij een maand opzegtermijn. In onze algemene voorwaarden onder punt 7 kun je deze informatie terug vinden.

Het ingediende verzoek om over te stappen naar een nieuwe provider op 27 maart is goedgekeurd voor 26 april. Vanaf dat moment kun jij gebruik maken van jouw eigen nummer bij de nieuwe provider.

Reageer