Beantwoord

Overzetten naar Ben

• 29 november 2018
  • 3 reacties
  • 141 keer bekeken

Hallo,

ik ben overgestapt van vodafone naar ben met nummerbehoud op mn iphone, en ik zou vandaag overgezet worden. Ik heb alleen al de hele dag geen bereik en ik kreeg alleen een sms dat ik mijn nieuwe simkaart erin moest stoppen, maar die heb ik niet en dat kan ook niet (iphone). Nu heb ik al de hele dag geen service oid.

iemand advies?

Mvg, Winoa
icon

Beste antwoord door Shanna 30 november 2018, 10:30

Hoi Winoa, welkom op de community! En wat onhandig dat je nog geen nieuwe simkaart hebt ontvangen. Ik heb er direct een voor je besteld. Deze zal vandaag nog bij de bezorgdienst worden afgeleverd 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Winoa, welkom op de community! En wat onhandig dat je nog geen nieuwe simkaart hebt ontvangen. Ik heb er direct een voor je besteld. Deze zal vandaag nog bij de bezorgdienst worden afgeleverd 🙂
Hoi Winoa, welkom op de community! En wat onhandig dat je nog geen nieuwe simkaart hebt ontvangen. Ik heb er direct een voor je besteld. Deze zal vandaag nog bij de bezorgdienst worden afgeleverd :)

Hi Shanna, ik heb tot op heden nog geen simkaart ontvangen. Ik kan jullie niet telefonisch bereiken omdat ik geen werkende simkaart heb, en ik heb ook geen facebook of twitter. Kan het zijn dat ik bepaalde stappen in het overstap proces niet uitgevoerd heb? Ik weet niet waar het mis is gegaan.
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Winoa, dat is apart! Ik zie dat alle stappen wel juist zijn doorlopen. Ik heb nogmaals een nieuwe simkaart voor je besteld. Met een beetje geluk heb je deze morgen al in je brievenbus. Ik zal een compensatie indienen voor de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je simkaart 🙂

Reageer