Beantwoord

Sim kaart niet actief

  • 25 November 2019
  • 3 reacties
  • 408 keer bekeken

Hoi, ik heb verleden week een abonnement afgesloten bij Ben met ingang van 23 november 2019. Ik heb ook nummerbehoud aangevraagd maar dat is nog in behandeling. Het nummer dat ik wel al heb gekregen van Ben is niet actief. Dat wil zeggen als ik wordt gebeld krijgt de beller de boodschap dat het nummer dat is gebeld nu niet wordt beantwoord en ik kan zelf ook niet bellen. Moet ik misschien nog even wachten of is er iets misgegaan?

icon

Beste antwoord door Merve 28 November 2019, 12:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @bazuing0! Allereerst welkom bij Ben. De aanvraag van je nummerbehoud is afgewezen vanwege de volgende reden: Het opgegeven klantnummer klopt niet. Hierdoor is het abonnement nog niet geactiveerd. Kun je mij in een privébericht het juiste klantnummer kunnen doorgeven? Dan kan ik het voor je opnieuw aanvragen.

Hoi Merve, mijn klantnummer bij Tele2 is [klantnummer verwijderd]. Ik heb dit nummer gekopieerd van de website van Tele2 dus het kan eigenlijk niet fout zijn. Maar ik heb dit nummer eergisteren ook doorgegeven en daarop volgde toen ook de mededeling dat het nummer niet klopt. Je mag het verzoek om nummerbehoud ook wel laten vervallen dan ga ik verder met het nummer van de sim kaart die ik van jullie heb ontvangen. Als je kunt regelen dat dat nummer actief wordt dan mag het verzoek voor nummerbehoud vervallen. Alvast bedankt, Ina Bazuin

Reputatie 5
Badge +6

Hi Ina! Wat vreemd dat het dan wordt afgewezen door Tele2. Ik heb de simkaart voor je geactiveerd zodat je kunt genieten van het abonnement. Je kunt altijd nog met het juiste klantnummer opnieuw nummerbehoud aanvragen via www.ben.nl/nummerbehoud Ik wens je heel veel plezier met het abonnement!

Reageer