Beantwoord

Simkaart activatie

  • 16 juli 2019
  • 4 reacties
  • 333 keer bekeken

Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart ontvangen (ik had nummerbehoud gekozen maar ik kon de verificatie sms niet ontvangen), ik vind het prima om met het nieuwe nummer door te gaan, maar hoelang duurt het ongeveer voordat mijn abonnement wordt geactiveerd?
ordernummer: 335451803
icon

Beste antwoord door Merve 18 juli 2019, 08:51

Dat is prima! Jouw abonnement is nu actief. Ik wens je heel veel plezier met het abonnement.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Dat is prima! Jouw abonnement is nu actief. Ik wens je heel veel plezier met het abonnement.
Als u mijn abonnement zou kunnen activeren zou dat fijn zijn! nummerbehoud is niet perse nodig voor mij.
Reputatie 3
Badge +2
Ik zie dat ik jouw abonnement kan activeren zodat je meteen kunt genieten. Het is ook mogelijk om alsnog nummerbehoud aan te vragen. Dit kun je doen via www.ben.nl/nummerbehoud. Ik hoor graag van je wat je ermee wilt doen.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi! Wat leuk dat je ook klant bent geworden bij Ben. Wel jammer natuurlijk dat het niet is gelukt om nummerbehoud aan te vragen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan kijk ik meteen wat ik voor jou kan doen.

Reageer