Beantwoord

Simkaart met nummerbehoud

• 30 juli 2018
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Goedenavond meneer/mevrouw,

Ik had een vraagje over de Simkaart met nummerbehoud, ik heb op 13 juli een simkaart gekocht via internet met het nummerbehoud en op24 juli een simkaart gehad maar kan ik hem dan al gebruiken of niet ik heb geen duidelijk antwoord gehad er stond ook in de brief dat ik uiteindelijk binnen 24 uur een mail kreeg over nummerbehoud, maar ik heb niks gekregen en ik heb wel een simkaart met een andere nummer.
Ik hoor het graag van u.

MvGr, Angela de Gelder
icon

Beste antwoord door Wietske 31 juli 2018, 12:07

Wat ontzettend leuk dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn Angela! Je kunt je Ben abonnement gaan gebruiken wanneer je van ons de e-mail hebt gehad met als onderwerp Je Ben abonnement is nu actief. Daarnaast kan je de status van je nummerbehoud volgen via deze link. Heb je je spamfolder al gecontroleerd om te kijken of de e-mail over nummerbehoud daarin zit?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Wat ontzettend leuk dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn Angela! Je kunt je Ben abonnement gaan gebruiken wanneer je van ons de e-mail hebt gehad met als onderwerp Je Ben abonnement is nu actief. Daarnaast kan je de status van je nummerbehoud volgen via deze link. Heb je je spamfolder al gecontroleerd om te kijken of de e-mail over nummerbehoud daarin zit?

Reageer