Beantwoord

Simkaart werkt niet

  • 6 January 2019
  • 2 reacties
  • 276 keer bekeken

Dat is lekker vanavond nieuwe simkaart erin werkt dus niet! Ook zegt Ben OK heb nummer behoud aangevraagd helemaal niet om gevraagd! Status in account in behandeling?!! Hallo mijn prepaid kaart vervalt morgen! Dus ik moet betalen! Kunnen jullie mij mailen Ben klantenservice.

Aub mijn nummer activeren hebben jullie niet gedaan pfffff



Want ik kan geen 0900 bellen met een prepaidkaartje (van Lebara) lekker dan!

[Edit: e-mailadres verwijderd]

Waarom werkt mijn Sim niet is dit voor onzin?!

Graag activeren mijn simkaart kan niet bellen jeetje nog aan toe zeg 😞
icon

Beste antwoord door Wietske 7 January 2019, 10:42

Bekijk origineel

2 reacties

Nou Ben lekker begin van 2019 waardeloos kunnen jullie mij bellen want ik ga echt geen geld op mijn kaart zetten wat ik wel dus moet vanwege jullie fouten! Mijn prepaid kaart vetvsltcen heb met spoed mijn nummer nodig nieuwe die ik net plaats van Ben.

Ik doe mijn kaartje er weer in van Lebara pffff had ik beter hier na toe kunnen gaan pffff:(

Graag bellen op [Edit: telefoonnummer verwijderd] Met spoed!

Ps; Hou er niet van mijn nummer hier neer te zetten moet ik dan waarom hebben jullie geen Whatsapp service!!??

Want ik gebruik geen facebook oid ook geen Twitter lekker hoor Ben weer niet blij met jullie daarom was ik weg wat een fout om weer terug te gaan :(

Gr P bluemers
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Pascal, ik kan begrijpen dat je graag snel gebruik wil maken van jouw Ben abonnement en ervan baalt dat dit nog niet mogelijk was! Ik plaats mijn reactie hier in het topic, zodat andere Community gebruikers er ook iets aan hebben 🙂 Wat ik zie is dat je bij de bestelling wel hebt aangegeven te willen overstappen met nummerbehoud. Dit kan je namelijk aangeven bij stap 1 in het bestelproces. Vervolgens dien je de aanvraag voor nummerbehoud af te maken, zodat het abonnement daadwerkelijk in kan gaan. Gebeurt dit niet? Dan wordt het abonnement niet actief.

Je geeft echter in dit topic aan dat je graag met een nieuw telefoonnummer naar ons wil overstappen en dat nummerbehoud niet mogelijk is. Daarom heb ik de aanvraag voor nummerbehoud alsnog voor je geannuleerd en jouw abonnement zojuist geactiveerd met het Ben telefoonnummer. Wanneer je nu de Ben simkaart plaatst (of, indien de simkaart al geplaatst is, jouw telefoon herstart) dan kan je gebruik maken van onze diensten.

Het klopt inderdaad dat wij niet te bereiken zijn via WhatsApp. Je vindt onze wel telefonisch, op Facebook, Twitter en de chat.

Reageer