Beantwoord

Simkaart wordt niet geregristreerd

• 27 juli 2018
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Goedemiddag,

Onlangs heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Ben, ik heb gekozen voor een Sim-only abonnement aangezien ik al een goed werkend toestel heb. (Ik had nummerbehoud aangevraagd echter is deze afgewezen door mijn huidige provider aangezien ik gebruik maak van prepaid en geen klantnummer ken). Ik vind het prima op gebruik te maken van het nieuwe telefoonnummer dat bij mijn simkaart hoort.

Vandaag kreeg ik mijn simkaart binnen, echter nadat ik deze in mijn telefoon deed kreeg ik de melding simkaart niet geregistreerd. Kan het hier gaan om het feit dat de simkaart nog geactiveerd moet worden? Mocht dit het geval zijn dan hoor ik dat graag.

Alvast bedankt voor de hulp!
icon

Beste antwoord door Wietske 27 juli 2018, 15:43

Wat een ontzettende eer dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn Rene! Ik zie inderdaad dat de aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen omdat het klantnummer niet klopt. Om jouw nummer te kunnen overnemen dienen zowel het telefoonnummer als klantnummer te kloppen. Mocht je dat willen dan kan ik het abonnement direct voor je activeren met het telefoonnummer van Ben. Dan wordt ook direct de simkaart geactiveerd 🙂 Ik hoor graag van je of je dit wilt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat een ontzettende eer dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn Rene! Ik zie inderdaad dat de aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen omdat het klantnummer niet klopt. Om jouw nummer te kunnen overnemen dienen zowel het telefoonnummer als klantnummer te kloppen. Mocht je dat willen dan kan ik het abonnement direct voor je activeren met het telefoonnummer van Ben. Dan wordt ook direct de simkaart geactiveerd 🙂 Ik hoor graag van je of je dit wilt.
Hallo Wietske, bedankt voor de vlotte reactie!

Ik zou graag willen dat de simkaart geactiveerd wordt. Zoals ik al eerder aangaf is het geen probleem om het nieuwe telefoonnummer van Ben te gaan gebruiken.

Heb je verder nog aanvullende gegevens nodig om alles af te kunnen ronden?

Alvast bedankt voor de hulp,

groeten van Rene
Reputatie 5
Badge +12
Geen dank 🙂 Ik kan op dit moment niet direct jouw tijdelijke nummer activeren dus ik heb dit voor je doorgezet richting de technische afdeling. Zodra het abonnement actief is ontvang je van ons een e-mail en kan je de Ben simkaart gaan plaatsen. Ik wens je alvast veel plezier toe met jouw Ben abonnement!

Reageer