Beantwoord

Start van een nieuw abonnement

  • 13 september 2018
  • 3 reacties
  • 143 keer bekeken

ik heb dus een nieuw abonnement aangevraagd bij ben. heb er ook een simkaart bij gekregen omdat ik nu nog op kpn zit. het punt is dat ik de nieuwe simkaart nu heb maar dat hij het niet doet. kan dit komen omdat het abonnement nog niet is gestart?
icon

Beste antwoord door Romy 14 september 2018, 12:39

Allereerst, welkom bij Ben! Super leuk dat je een abonnement hebt afgesloten. 😃 Wanneer je een nieuw abonnement afsluit is de startdatum afhankelijk van een aantal variabelen. In de gegevens zie ik dat je gekozen hebt voor nummerbehoud. Het abonnement zal dan dus pas van start gaan wanneer we jouw nummer mogen overnemen van de vorige provider. We activeren dan ook de simkaart pas op die datum. Op deze manier heb je geen dubbele abonnementkosten.

Ik zie dat jouw nummer inmiddels van start is gegaan bij Ben. Dit betekent dat je de Ben simkaart in jouw toestel kan stoppen en zorgeloos gebruik kan maken van ons netwerk. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Allereerst, welkom bij Ben! Super leuk dat je een abonnement hebt afgesloten. 😃 Wanneer je een nieuw abonnement afsluit is de startdatum afhankelijk van een aantal variabelen. In de gegevens zie ik dat je gekozen hebt voor nummerbehoud. Het abonnement zal dan dus pas van start gaan wanneer we jouw nummer mogen overnemen van de vorige provider. We activeren dan ook de simkaart pas op die datum. Op deze manier heb je geen dubbele abonnementkosten.

Ik zie dat jouw nummer inmiddels van start is gegaan bij Ben. Dit betekent dat je de Ben simkaart in jouw toestel kan stoppen en zorgeloos gebruik kan maken van ons netwerk. 🙂
Mijn abonnement loopt eerder af dan dat Ben aangeeft, 16 maart zou het abonnement in kunnen gaan in plaats van 18 maart zoals door jullie aangegeven.
Reputatie 5
Badge +6
Mijn abonnement loopt eerder af dan dat Ben aangeeft, 16 maart zou het abonnement in kunnen gaan in plaats van 18 maart zoals door jullie aangegeven.

Ik heb dit even voor je nagekeken, en de e-mail die je van ons hebt ontvangen geeft inderdaad een foutieve datum aan! Sorry hiervoor, dat is niet zo netjes. Jouw nummerbehoud kan vanaf de 16e worden afgerond. Wil je dat ik dit voor je in orde maak?

Reageer