Status nummerbehoud

• 21 februari 2017
  • 9 reacties
  • 93 keer bekeken

Hallo,

Ik heb 25 januari een abbonement bij BEN afgesloten (factuurnummer 96407852), mijn vorige abbonement was toen bereids afgelopen. Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar heb hier na de bevestiging niks meer van gehoord. Ik zit nu al bijna een maand zonder gebruik te kunnen maken van mijn mobiele gegevens. Hoe kan ik er achter komen wanneer mijn abbonement in gaat?

mvg,
Kai

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi kai_95, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom 🙂 Allereerst heb ik de titel van het door jou aangemaakte topic iets aangepast zodat het ook voor andere duidelijker is waar het topic over gaat. Jammer dat je niets meer hebt vernomen van nummerbehoud.

De aanvraag van nummerbehoud heb ik voor je nagekeken en het blijkt dat jouw nummer niet meer in gebruik zou zijn bij je huidige provider. Klopt dat? Lukt het niet meer om gebruik te maken van de simkaart?
Het abbonement van mijn huidige provider is inderdaad opgezegd en ik kan dus geen gebruik maken van de mobiele gegevens. Alleen mijn Whatsapp werkt nog via wifi.

Wat betekent dit voor mijn aanvraag voor nummerbehoud?

mvg,
Kai
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor de informatie. In jouw geval zal het te behouden nummer niet meer overgenomen kunnen worden door Ben. Thuis heb je al een simkaart ontvangen van Ben met daarop een ander mobiel nummer dan het te behouden nummer. Dit nummer kan ik voor jou in werking gaan stellen zodat jij je Ben abonnement in gebruik kan gaan nemen. Het nummer op de simkaart zal dan jouw nieuwe nummer worden.
Dank u wel. Vanaf wanneer kan ik dan gebruik gaan maken van mijn nieuwe nummer?

mvg,
Kai
Reputatie 6
Badge +8
Waarschijnlijk nog dezelfde dag of de dag erna! Laat je het weten of ik dit in orde kan maken voor je?
Als er geen mogelijkheid voor nummerbehoud meer is mag u dit graag voor mij in orde maken zodat ik zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van mobiele gegevens.

Bij voorbaat dank!

mvg,
Kai
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor je reactie, Kai_95. Ik zal ervoor zorgen dat vandaag het Ben nummer in gebruik wordt gesteld. Zodra dit is gelukt krijg jij een e-mail. Lees de mail dan even goed door. Daarin staat namelijk verdere informatie over het abonnement.
Goedenmorgen,

Ik heb inmiddels nog geen mail ontvangen. Klopt het dat het nieuwe nummer wel in gebruik is gesteld?

mvg,
Kai
Reputatie 4
Badge +6
Dat verzoek heeft Angelique inderdaad voor je uitgezet en wordt op dit moment verwerkt, Kai. Je krijgt zo snel mogelijk een bevestiging hiervan via de e-mail.

Groetjes, Jolijn

Reageer