Beantwoord

van prepaid telfort overstappen naar een ben abonnement

• 18 juni 2019
  • 1 reactie
  • 339 keer bekeken

Hallo Ben,

Vandaag heb ik een aantal mails van jullie gekregen dat het nummerbehoud is afgewezen.
Ik heb meerdere malen contact opgenomen met telfort en KPN (omdat telfort en KPN samen werken), om te vragen hoe dat precies zit. De medewerker van Telfort vertelden mij dat het goed zou moeten gaan, omdat ik met een prepaid nergens aan vast zit. Bij KPN kreeg ik te horen dat het geen optie is om mijn oude nummer te behouden, omdat het om een prepaid gaat en niet om een abonnement. Ik vind dit nogal raar, het moet toch mogelijk zijn om je oude nummer te behouden en een abonnement bij Ben af te sluiten??

Graag wil ik duidelijkheid over wat ik nu moet doen en hoe dit precies zit.. Wat moet ik nu doen?😔

Groetjes,

Anke
icon

Beste antwoord door Merve 20 juni 2019, 11:44

Hi Anke! Wat leuk dat je ook klant bent geworden van Ben, welkom! Wel jammer dat het niet mogelijk is om het nummer te kunnen behouden. Ik kan me voorstellen dat je je trouwe nummer wilt behouden. Helaas hebben wij vanuit Ben geen invloed hierop. Je zou dit echt met je huidige provider moeten regelen. Zij hebben aangegeven dat je geen prepaid nummer kunt behouden maar wij nemen ook prepaid nummer over. Daar zou het dus niet aan moeten liggen. Sorry dat ik jou niet verder kan helpen. Het enige wat ik voor jou kan doen is je nieuwe nummer activeren.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hi Anke! Wat leuk dat je ook klant bent geworden van Ben, welkom! Wel jammer dat het niet mogelijk is om het nummer te kunnen behouden. Ik kan me voorstellen dat je je trouwe nummer wilt behouden. Helaas hebben wij vanuit Ben geen invloed hierop. Je zou dit echt met je huidige provider moeten regelen. Zij hebben aangegeven dat je geen prepaid nummer kunt behouden maar wij nemen ook prepaid nummer over. Daar zou het dus niet aan moeten liggen. Sorry dat ik jou niet verder kan helpen. Het enige wat ik voor jou kan doen is je nieuwe nummer activeren.

Reageer