Beantwoord

Verkeerd nummer bij nummerbehoud(?)

• 30 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 237 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb voor mijn huidige telefoonnummer, wat ik al meer dan 5 jaar heb, nummerbehoud aangevraagd. Mijn klantnummer bij de andere provider was precies hetzelfde als mijn huidige telefoonnummer (na de 06).

Nu heb ik mijn sim-kaart via de post binnengekregen en diezelfde dag een mail met een bevestiging dat het nummer op 03/09/2019 omgezet kan worden.

Er staat alleen een ander telefoonnummer op de sim-kaart aangegeven, ook op Ben.nl staat dit "verkeerde" telefoonnummer.

Mijn huidige sim-kaart is kapot en ik ben al blij dat ik zover gekomen ben in het proces. Staat er altijd een incorrect telefoonnummer op de sim-kaart, of is dit misgelopen?

Met vriendelijke groet,
Merijn
icon

Beste antwoord door Merve 2 september 2019, 13:25

Hi Merijn! Allereerst welkom bij Ben. Wat fijn dat het verzoek is goedgekeurd en dat je al bijna kunt genieten van jouw Ben abonnement. Op de simkaart van Ben wordt je tijdelijke nummer vermeld. Dit komt te vervallen zodra jouw nummer wordt overgezet. Je kunt na de overzetting nog steeds dezelfde simkaart blijven gebruiken. Ik wens je alvast heel veel plezier met het abonnement.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hi Merijn! Allereerst welkom bij Ben. Wat fijn dat het verzoek is goedgekeurd en dat je al bijna kunt genieten van jouw Ben abonnement. Op de simkaart van Ben wordt je tijdelijke nummer vermeld. Dit komt te vervallen zodra jouw nummer wordt overgezet. Je kunt na de overzetting nog steeds dezelfde simkaart blijven gebruiken. Ik wens je alvast heel veel plezier met het abonnement.

Reageer