Beantwoord

Waarom duurt het een maand voordat mijn nummerbehoud plaatsvindt?

• 30 april 2018
  • 2 reacties
  • 234 keer bekeken

Hallo, het heeft even geduurd maar ik word losgelaten door mijn oude provider. Echter omzetting van mijn nummer is pas op 30 mei, waarom duurt dat zo lang ? Huidig contract loopt 19 mei af.
icon

Beste antwoord door Rox 1 mei 2018, 09:08

Goedemorgen stomata, wat fijn dat jouw telefoonnummer eindelijk vrij is voor overname 😃 Ik kan me goed voorstellen dat jij zo snel mogelijk over wil komen en jouw Ben simkaart in gebruik wil nemen, echter is het zo dat in het geval van nummerbehoud er altijd een maand opzegtermijn in acht moet worden genomen. Omdat jouw nummerbehoud op 30 april door Robin mobile is goedgekeurd mogen wij jouw telefoonnummer per 30 mei overnemen.

Nog een heel klein beetje geduld dus en dan kun je aan de slag met jouw Ben abonnement 😃
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Goedemorgen, ojee er is weer iemand losgelaten.
Wat zou het fijn zijn als BEN nu zijn armen open zet en je opvangt.

En je nu al een warm welkom geeft!

Ik zeg alvast welkom bij BEN.
En ga eens voor je rondvragen of ze je wat eerder toe willen laten op het beste netwerk van Nederland!

Groet Richard.
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen stomata, wat fijn dat jouw telefoonnummer eindelijk vrij is voor overname 😃 Ik kan me goed voorstellen dat jij zo snel mogelijk over wil komen en jouw Ben simkaart in gebruik wil nemen, echter is het zo dat in het geval van nummerbehoud er altijd een maand opzegtermijn in acht moet worden genomen. Omdat jouw nummerbehoud op 30 april door Robin mobile is goedgekeurd mogen wij jouw telefoonnummer per 30 mei overnemen.

Nog een heel klein beetje geduld dus en dan kun je aan de slag met jouw Ben abonnement 😃

Reageer