Waarom is mijn nummerbehoud geweigerd?

• 21 januari 2017
  • 3 reacties
  • 264 keer bekeken

Nieuwe telefoon en abo van Ben. Had abo van Hollansnieuwe en heb gekozen voor nummerbehoud. Nummerbehoud aangevraagd door Ben en vervolgens weigert Hollandsnieuwe. Mail van Ben ontvangen dat nummerbehoud geweigerd is met als reden: mijn huidige mobiele nummer zou niet in gebruik zijn bij Hollandsnieuwe.
Vreemd: ik heb daar nog een lopend contract op het nummer dat ik opgegeven heb.

Heb dat aan Ben en Hollandsnieuwe aangegeven via mail en bestanden (o.m. lopend contract bij Hollandsnieuwe).
Terecht dat deze beide providers met een oplossing moeten komen en ik er niet zelf via hun beider klantenservice (lang wachten en telefoonkosten) moet proberen zaken voor elkaar te krijgen???

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hoi claudia,

Ben doet een aanvraag voor nummerbehoud met de gegevens die jij (of een eventuele telefoonwinkel) invoert. Indien de reden voor afwijzing is dat het nummer niet in gebruik is zou het zo kunnen zijn dat er een foutje in het opgegeven nummer of simkaart-nummer zit.
Ik wil dat graag voor je nakijken (en waar nodig aanpassen). Zou je daarvoor een privebericht willen sturen aan ons moderator account? Wanneer je in dat privebericht je huidige telefoonnummer en simkaartnummer (die je nu bij Hollandsnieuwe gebruikt), je postcode + huisnummer en geboortedatum (en een ordernummer als je die hebt) kan laten weten kan ik je snel meer vertellen.
Ik heb het inmiddels zelf met Hollandsnieuwe geregeld.
Reputatie 3
Badge +1
Goed om te horen, Claudia.
Ik zal dit topic sluiten.