Beantwoord

Waarom is mijn simkaart nog niet actief?

  • 4 september 2018
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik heb op 19 augustus mijn simkaart ontvangen. Op de brief staat dat ik een mail zal ontvangen binnen 24 uur inzake het nummerbehoud, deze mail heb ik nooit ontvangen. Mijn simkaart is nog niet actief. Hoe weet ik nu vanaf wanneer mijn abonnement start?
icon

Beste antwoord door Shanna 5 september 2018, 11:06

Goedemorgen AH.sp! Wat leuk dat je een abonnement hebt aangeschaft bij Ben! Ik zie inderdaad dat je tijdens de bestelling hebt aangegeven dat je graag nummerbehoud wilt, maar ik zie nog geen verzoek ingediend staan. Je kan nu nummerbehoud aanvragen via ben.nl/nummerbehoud. Je zult dan binnen vijf werkdagen een terugkoppeling ontvangen 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen AH.sp! Wat leuk dat je een abonnement hebt aangeschaft bij Ben! Ik zie inderdaad dat je tijdens de bestelling hebt aangegeven dat je graag nummerbehoud wilt, maar ik zie nog geen verzoek ingediend staan. Je kan nu nummerbehoud aanvragen via ben.nl/nummerbehoud. Je zult dan binnen vijf werkdagen een terugkoppeling ontvangen 🙂

Reageer