Beantwoord

Waarom moet ik zo lang wachten op nummerbehoud?

• 28 april 2018
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Mijn abonnement is 31maart afgelopen, waarom moeten jullie mij dan tot 16mei laten wachten voordat mijn nummer vanwege nummerbehoud vrijgegeven kan worden? Hebben jullie de afgelopen 4 jaar niet genoeg aan mij verdiend? Vodafone kan mijn nieuwe toestel pas toesturen als jullie het nummer vrijgeven! Zou het fijn vinden als jullie dit eerder doen dan 16mei!
icon

Beste antwoord door Rox 30 april 2018, 10:33

Hoi efjvandenhout, wat onwijs balen om te lezen dat jij Ben gaat verlaten 😞 De reden dat jouw nummer pas op 16 mei overgezet kan worden naar Vodafone is omdat jij een maand opzegtermijn hebt. Dit is een algemene nummerbehoud regel die bij alle providers geldt. Omdat Vodafone het nummerbehoud verzoek bij ons op 16 april heeft ingediend is deze voor 16 mei goedgekeurd 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi efjvandenhout, wat onwijs balen om te lezen dat jij Ben gaat verlaten 😞 De reden dat jouw nummer pas op 16 mei overgezet kan worden naar Vodafone is omdat jij een maand opzegtermijn hebt. Dit is een algemene nummerbehoud regel die bij alle providers geldt. Omdat Vodafone het nummerbehoud verzoek bij ons op 16 april heeft ingediend is deze voor 16 mei goedgekeurd 😉

Reageer