Beantwoord

Wacht al 2 maanden op mijn nummerbehoud, wat is de status?

• 10 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik wacht al 2 maanden om van Tele2 naar Ben te worden overgezet. Hoe lang gaat dit nog duren?
icon

Beste antwoord door Angelique 14 augustus 2017, 10:38

Ik wacht al 2 maanden om van Tele2 naar Ben te worden overgezet. Hoe lang gaat dit nog duren?

Bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens. De reden dat het niet is gelukt om jouw nummer over te nemen is niet te achterhalen. De enige melding die wij krijgen is dat het is mislukt om jouw nummer over te nemen. Je hebt een mail ontvangen met daarin meer informatie en vervolgstappen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Jb1987, wat superleuk dat je gezellig overkomt naar Ben! Balen dat jij al zolang op je nummerbehoud aan het wachten bent. Ik zoek graag voor je uit wat hier allemaal aan de hand is zodat jij lekker snel aan de slag kan met je Ben abonnement. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je ordernummer (33..), geboortedatum en postcode + huisnummer?
Reputatie 6
Badge +8

Bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens. De reden dat het niet is gelukt om jouw nummer over te nemen is niet te achterhalen. De enige melding die wij krijgen is dat het is mislukt om jouw nummer over te nemen. Je hebt een mail ontvangen met daarin meer informatie en vervolgstappen.
Kunnen jullie mijn bestelling bij BEN annuleren? Ik lees net in de e-mail als ik niet binnen 60 dagen reageer dat ik dan meteen aan een 2 jarig contract vast zit waar ik niks aan heb. Ik wil enkel een abonnement bij BEN mits mijn nummer wordt overgezet.
Reputatie 6
Badge +8
Met een annulering kan ik je via het forum niet helpen. Hiervoor zou contact opgenomen moeten worden met de Ben klantenservice. De reden dat je een 24 maanden abonnement zou hebben als nummerbehoud niet lukt komt omdat je voor een contracttermijn hebt gekozen van 24 maanden.
Hallo, volgens Tele2 ligt het probleem bij BEN. Ik snap er niks meer van.

Reageer