Beantwoord

Wanneer hoor ik meer over mijn nummerbehoud?

• 19 maart 2018
  • 8 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik heb vorige week opnieuw nummerbehoud aangevraagd, maar ik heb hier nog niks over gehoord. Wanneer hoor ik hier iets over?
icon

Beste antwoord door Rox 19 maart 2018, 11:25

Hoi noortjekroos0! Wat tof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben! 😃 We verwelkomen je graag met open armen! Ik ben meteen het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het ervoor staat met jouw nummerbehoud, het verzoek is afgewezen door Hollands Nieuwe. De reden hiervoor is dat jouw contract bij hen nog loopt tot 06-03-2020. Ben heeft jou hier op 02-03 en 09-03 een email over gestuurd:

Hallo Noortje,

Een paar dagen geleden heb ik je een e-mail gestuurd omdat je aanvraag nummerbehoud is afgewezen door Hollandsnieuwe. Dit komt doordat je nog niet kunt overstappen met nummerbehoud. Je kunt 60 dagen voor het einde van je abonnement nummerbehoud aanvragen. De einddatum van je abonnement ligt verder dan 60 dagen in de toekomst.

Mocht je willen dat ik je nummerbehoud indien 60 dagen voor de einddatum van je abonnement bij Hollandsnieuwe, klik dan op onderstaande knop om mij hiervan op de hoogte te stellen. Ik zal je via e-mail informeren zodra ik de aanvraag nummerbehoud opnieuw heb ingediend. Je nummerbehoud kenmerk bij Ben is: 29718442

Nummerbehoud uitstellen

Wil je direct gebruik maken van je Ben abonnement met het ‘tijdelijk’ nummer en afzien van nummerbehoud? Klik dan op onderstaande knop. Je tijdelijke mobiele nummer wordt dan binnen 5 werkdagen actief en je abonnement gaat dan ook in.

Ben abonnement activeren

Ik wil je er op wijzen dat ik altijd je abonnement met het ‘tijdelijke’ nummer activeer 60 dagen na het plaatsen van de order bij Ben. Hierdoor betaal je mogelijk tijdelijk kosten voor je Ben abonnement en voor het abonnement bij Hollandsnieuwe.

Ik wens je een fijne dag toe!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi noortjekroos0! Wat tof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben! 😃 We verwelkomen je graag met open armen! Ik ben meteen het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het ervoor staat met jouw nummerbehoud, het verzoek is afgewezen door Hollands Nieuwe. De reden hiervoor is dat jouw contract bij hen nog loopt tot 06-03-2020. Ben heeft jou hier op 02-03 en 09-03 een email over gestuurd:

Hallo Noortje,

Een paar dagen geleden heb ik je een e-mail gestuurd omdat je aanvraag nummerbehoud is afgewezen door Hollandsnieuwe. Dit komt doordat je nog niet kunt overstappen met nummerbehoud. Je kunt 60 dagen voor het einde van je abonnement nummerbehoud aanvragen. De einddatum van je abonnement ligt verder dan 60 dagen in de toekomst.

Mocht je willen dat ik je nummerbehoud indien 60 dagen voor de einddatum van je abonnement bij Hollandsnieuwe, klik dan op onderstaande knop om mij hiervan op de hoogte te stellen. Ik zal je via e-mail informeren zodra ik de aanvraag nummerbehoud opnieuw heb ingediend. Je nummerbehoud kenmerk bij Ben is: 29718442

Nummerbehoud uitstellen

Wil je direct gebruik maken van je Ben abonnement met het ‘tijdelijk’ nummer en afzien van nummerbehoud? Klik dan op onderstaande knop. Je tijdelijke mobiele nummer wordt dan binnen 5 werkdagen actief en je abonnement gaat dan ook in.

Ben abonnement activeren

Ik wil je er op wijzen dat ik altijd je abonnement met het ‘tijdelijke’ nummer activeer 60 dagen na het plaatsen van de order bij Ben. Hierdoor betaal je mogelijk tijdelijk kosten voor je Ben abonnement en voor het abonnement bij Hollandsnieuwe.

Ik wens je een fijne dag toe!
Ik heb het hierna opnieuw aangevraagd, maar ik heb hier niks over gehoord.
Reputatie 7
Badge +7
Oh dan is dat niet helemaal goed gegaan denk ik! Is jouw nummer nu wel vrij gegeven bij Hollands Nieuwe? Per welke datum mogen wij jouw telefoonnummer overnemen, dan ga ik handmatig een nieuw verzoek voor je indienen.
In principe zou het nummer vrijgegeven moeten zijn, het ging namelijk om een abonnement wat geannuleerd is maar dit was nog niet goed doorgekomen. Zij hadden mij geadviseerd om nu opnieuw nummerbehoud aan te vragen. Het nummer mag zo snel mogelijk worden overgenomen wat mij betreft!
Reputatie 7
Badge +7
Dan gaan we dat doen Noortje 😃 Ik heb zojuist het nieuwe verzoek voor je ingediend, zodra wij een terugkoppeling ontvangen van Hollands Nieuwe zul jij hier automatisch een email over ontvangen met daarin de datum van overzetting.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Noortje, het nieuwe verzoek dat ik vanmorgen voor jou heb ingediend is weer afgewezen door Hollands Nieuwe 😞 Ze geven opnieuw aan dat jouw contact tot 2020 loopt. Ze hebben de annulering dus nog steeds niet goed geannuleerd 😞
Ik heb het opnieuw laten annuleren en hoop dat het nummerbehoud aanvragen nu wel lukt... Zou je dit voor mij opnieuw kunnen aanvragen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +7
Ik ga voor je duimen Noortje, ik wil net als jij dat jij zo snel mogelijk aan de slag kan met jouw Ben abonnement! Ik heb zojuist het nieuwe verzoek ingediend #Benaanhetduimen

Reageer