Wanneer kan ik gebruik maken van mijn tijdelijke nummer?

• 17 mei 2017
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik heb bijna 2 maand geleden een abonnement en telefoon aangeschaft via GSMwijzer, na meerdere keren contact opnemen met ben waarbij ook de forum. Moest ik er zelf achteraan voor de problemen die niet gefixt werden.

Nu heb ik afgelopen vrijdag contact met Ben opgenomen en werd gezegd dat me abonnement geactiveerd zou worden van me tijdelijke nummer deze maandag en dinsdag, ik heb nog steeds niks.

Ik heb zonet contact telefonisch gehad en had een email ontvangen over vertraging, toch is dan de vraag. Hoelang zal het duren tot ik eindelijk kan telefoneren.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Zaaie, bedankt voor je bericht. Ik heb de titel van je topic aangepast, zodat andere bezoekers op het forum kunnen zien waar je contact over opneemt. Ik begrijp dat het lang duurt voor je abonnement geactiveerd wordt. Wij zijn recentelijk overgegaan naar een nieuw nummerbehoudsysteem. Daardoor zal voor nu de annuleringen van nummerbehoudverzoeken en het activeren van tijdelijke nummers deze verzoeken handmatig verwerkt worden. Helaas gaat dit niet zo snel als verwacht waardoor er een vertraging is opgelopen. Ik kan je aangeven dat we nog steeds werken aan het activeren van je abonnement, maar ik kan je op dit moment niet aangeven wanneer dit gebeurt. Sorry voor het ongemak.

Groetjes, Jolijn

Reageer