Beantwoord

Wanneer krijg ik meer informatie over mijn nummerbehoud?

• 31 juli 2017
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Volgens jullie gegevens zou ik binnen enkele dagen na ontvangst van mijn nieuwe toestel informatie krijgen over nummerbehoud. Ik heb nog niets ontvangen. Mijn telefoon heb ik al een week in huis, maar kan ik dus nog niet gebruiken terwijl ik daar wel al voor betaald heb! Waarom duurt het zolang voordat ik te horen krijg wanneer mijn abonnement bij Ben met nummerbehoud ingaat? Volgens mijn oude provider is door Ben nog geen nummerbehoud aangevraagd.!!!
Jullie zijn telefonisch zeer slecht bereikbaar en ook op de website krijg ik geen duidelijke antwoorden.
Ik wil graag weten per wanneer het nummerbehoud ingaat?
icon

Beste antwoord door Rox 7 augustus 2017, 07:45

Goedemorgen christel.groothuizen! Wat superleuk dat je hebt besloten om over te komen naar Ben! Ik snap heel goed dat je graag wil weten hoe het er voor staat met je nummerbehoud. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik zie dat het nummerbehoud door Vodafone is goedgekeurd voor 31-08-2017. Hier is op 01-08-2017 om 18:41 door Ben de bevestiging over verstuurd.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen christel.groothuizen! Wat superleuk dat je hebt besloten om over te komen naar Ben! Ik snap heel goed dat je graag wil weten hoe het er voor staat met je nummerbehoud. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik zie dat het nummerbehoud door Vodafone is goedgekeurd voor 31-08-2017. Hier is op 01-08-2017 om 18:41 door Ben de bevestiging over verstuurd.