Beantwoord

Wanneer krijg ik meer informatie over mijn nummerbehoud?

• 1 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Beste Ben medewerkers,

16 juli heb ik mij bij jullie aangesloten, inmiddels heb ik de mobiel al gekregen, maar zou ik binnen 2 weken een mail krijgen over de status van mijn nummerbehoud. Tot op heden heb ik daar nog geen reactie op. Graag word ik daarvan op de hoogte gehouden.
Ik zie graag een reactie tegemoet.

m.v.g. Yvet
icon

Beste antwoord door Rox 7 augustus 2017, 12:41

Hoi Yvet! Wat superleuk dat jij gezellig overkomt naar Ben! Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Balen dat je al zolang op je nummerbehoud aan het wachten bent, ik zie dat jouw nummerbehoud staat goedgekeurd voor 16-08-2017. Hier heeft Ben je op 16-07 om 20:26 over gemaild.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Yvet! Wat superleuk dat jij gezellig overkomt naar Ben! Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Balen dat je al zolang op je nummerbehoud aan het wachten bent, ik zie dat jouw nummerbehoud staat goedgekeurd voor 16-08-2017. Hier heeft Ben je op 16-07 om 20:26 over gemaild.

Reageer