Beantwoord

Wat is de status van mijn nummerbehoud?

  • 16 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik ben overgestapt van Tmobile naar Ben en heb nummerbehoud aangevraagd. Ik zie nergens de status of in de Ben omgeving welk telefoonnummer ik nu heb. Ik zie wel dat mijn abonnement al is ingegaan. ik begreep dat ik een email zou ontvangen over de status van mijn nummerbehoud echter heb ik hier nog niets van vernomen. Kunnen jullie dit voor mij nagaan?
icon

Beste antwoord door Rox 17 oktober 2017, 08:28

Goedemorgen astridverxoor! Wat leuk dat je gezellig over komt naar Ben. Ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten hoe je nummerbehoud ervoor staat. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat en om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat het nummerbehoud nog niet heeft plaatsgevonden, dit komt omdat jouw contract bij T-Mobile nog loopt tot 27-11-2017. Ben heeft jou hier op 09-8 en 16-08 via de email over geïnformeerd. Op 08-10 is jouw Ben abonnement automatisch geactiveerd met het tijdelijke nummer omdat nummerbehoud niet binnen 60 dagen heeft plaatsgevonden.

Omdat jij nummerbehoud hebt aangevraagd buiten 60 dagen voordat je contract is afgelopen heeft T-Mobile de aanvraag afgewezen, omdat jij nog contractuele verplichtingen hebt ( zie de emails van 9 en 16 augustus). Omdat jij nu wel binnen de opzegtermijn van je contract zit heb ik een nieuw verzoek ingediend bij T-Mobile om jouw telefoonnummer over te nemen op de eerste werkdag nadat jouw contract is afgelopen bij T-Mobile.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen astridverxoor! Wat leuk dat je gezellig over komt naar Ben. Ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten hoe je nummerbehoud ervoor staat. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat en om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat het nummerbehoud nog niet heeft plaatsgevonden, dit komt omdat jouw contract bij T-Mobile nog loopt tot 27-11-2017. Ben heeft jou hier op 09-8 en 16-08 via de email over geïnformeerd. Op 08-10 is jouw Ben abonnement automatisch geactiveerd met het tijdelijke nummer omdat nummerbehoud niet binnen 60 dagen heeft plaatsgevonden.

Omdat jij nummerbehoud hebt aangevraagd buiten 60 dagen voordat je contract is afgelopen heeft T-Mobile de aanvraag afgewezen, omdat jij nog contractuele verplichtingen hebt ( zie de emails van 9 en 16 augustus). Omdat jij nu wel binnen de opzegtermijn van je contract zit heb ik een nieuw verzoek ingediend bij T-Mobile om jouw telefoonnummer over te nemen op de eerste werkdag nadat jouw contract is afgelopen bij T-Mobile.

Reageer