Beantwoord

Wat is de status van mijn nummerbehoud?

  • 4 maart 2018
  • 1 reactie
  • 135 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb eind januari een Samsung bij jullie besteld. Ik heb aangevraagd het abbonement in te laten gaan per 1 maart. Ook heb ik aangegeven dat ik een simyo abbonement had en het nummer wilde behouden. Ik heb nooit meer bericht gehad over de stand van zaken en mijn abbonement is tot op heden niet ingegaan, geeft namelijk aan dat ik geen netwerk heb.
Wat gaat er mis?

Mijn nummer bij Simyo : 06[edit], die ik dus graag wil behouden.

Huidige toestel bij jullie besteld : Samsung Galaxy J5, nummer 06[edit]
Klantnummer 104449

Ik hoor graag van u,

Met vriendelijke groet,
Simona
icon

Beste antwoord door Rox 5 maart 2018, 10:34

Goedemorgen Simona! Wat supertof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben 😃 Ik kan me goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om met jouw Ben abonnement aan de slag te gaan! Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. Ook heb ik jouw telefoonnummer uit het topic verwijderd, dit om jouw privacy te waarborgen. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat jij op 13-02 al een email hebt ontvangen van ons dat jouw nummerbehoud is goedgekeurd:

Hallo Simona, Simyo heeft je aanvraag voor nummerbehoud goedgekeurd. Het overzetten van je mobiele nummer is gepland op 09-03-2018. Tijdens het overzetten van je mobiele nummer is het mogelijk dat je tijdelijk, zowel op je oude als op je nieuwe simkaart, even niet bereikbaar bent. Zodra je merkt dat je niet meer bereikbaar bent op je oude simkaart, kun je je nieuwe Ben simkaart in je mobiele telefoon plaatsen. Vanaf dat moment probeert de Ben simkaart verbinding te maken met het netwerk. Het beste is om de dag van het overzetten van je mobiele nummer in Nederland te zijn. Ben je op die dag in het buitenland, dan kan het langer duren voordat je nummerbehoud is afgerond. Tip: Zet altijd je mobiele telefoon een keer uit en aan, als je niet bereikbaar bent. Na het overzetten kun je gebruikmaken van je Ben simkaart in combinatie met je te behouden mobiele nummer. Heb je nog vragen? Kijk dan even op www.ben.nl/klantenservice. Ik wens je een fijne dag toe!

Jij kunt dus vanaf 9 maart aan de slag met jouw Ben abonnement. Jij had tijdens het bestellen als wensdatum 1 maart aangegeven, Simyo heeft dat verzoek afgewezen omdat jij een maand opzegtermijn hebt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Simona! Wat supertof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben 😃 Ik kan me goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om met jouw Ben abonnement aan de slag te gaan! Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. Ook heb ik jouw telefoonnummer uit het topic verwijderd, dit om jouw privacy te waarborgen. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat jij op 13-02 al een email hebt ontvangen van ons dat jouw nummerbehoud is goedgekeurd:

Hallo Simona, Simyo heeft je aanvraag voor nummerbehoud goedgekeurd. Het overzetten van je mobiele nummer is gepland op 09-03-2018. Tijdens het overzetten van je mobiele nummer is het mogelijk dat je tijdelijk, zowel op je oude als op je nieuwe simkaart, even niet bereikbaar bent. Zodra je merkt dat je niet meer bereikbaar bent op je oude simkaart, kun je je nieuwe Ben simkaart in je mobiele telefoon plaatsen. Vanaf dat moment probeert de Ben simkaart verbinding te maken met het netwerk. Het beste is om de dag van het overzetten van je mobiele nummer in Nederland te zijn. Ben je op die dag in het buitenland, dan kan het langer duren voordat je nummerbehoud is afgerond. Tip: Zet altijd je mobiele telefoon een keer uit en aan, als je niet bereikbaar bent. Na het overzetten kun je gebruikmaken van je Ben simkaart in combinatie met je te behouden mobiele nummer. Heb je nog vragen? Kijk dan even op www.ben.nl/klantenservice. Ik wens je een fijne dag toe!

Jij kunt dus vanaf 9 maart aan de slag met jouw Ben abonnement. Jij had tijdens het bestellen als wensdatum 1 maart aangegeven, Simyo heeft dat verzoek afgewezen omdat jij een maand opzegtermijn hebt.

Reageer