Beantwoord

Wat is de status van mijn nummerbehoud?

  • 13 maart 2018
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

Wanneer kan ik mijn nieuwe BEN Simkaart in mijn telefoon stoppen?
icon

Beste antwoord door Rox 14 maart 2018, 09:40

Goedemorgen winyzwijnenburg! Wat supergezellig dat jij hebt besloten om over te komen naar Ben 😃 Ik kan me heel erg goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om met jouw Ben abonnement aan de slag te gaan. Ik ben direct het systeem ingedoken om een kijkje te nemen naar de status van jouw nummerbehoud en zie dat de aanvraag voor nummerbehoud is vastgelopen. De aanvraag is nog niet beantwoord door Simyo waardoor deze vast hangt op ' Nummerbehoud is voor je aangevraagd voor 22-02-2018. Binnen 5 werkdagen hoor je per email en sms of dit gelukt is. ' Die 5 werkdagen zijn natuurlijk al lang en breed verstreken, ik heb daarom deze aanvraag uit het systeem verwijderd en een nieuw verzoek de kant van Simyo op gestuurd zodat wij alsnog zo snel mogelijk jouw telefoonnummer over kunnen nemen!
Bekijk origineel

2 reacties

Volgens mijn vorige provider Simyo is het nummerbehoud geen problem, maar ik hoor niets meer van BEN
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen winyzwijnenburg! Wat supergezellig dat jij hebt besloten om over te komen naar Ben 😃 Ik kan me heel erg goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om met jouw Ben abonnement aan de slag te gaan. Ik ben direct het systeem ingedoken om een kijkje te nemen naar de status van jouw nummerbehoud en zie dat de aanvraag voor nummerbehoud is vastgelopen. De aanvraag is nog niet beantwoord door Simyo waardoor deze vast hangt op ' Nummerbehoud is voor je aangevraagd voor 22-02-2018. Binnen 5 werkdagen hoor je per email en sms of dit gelukt is. ' Die 5 werkdagen zijn natuurlijk al lang en breed verstreken, ik heb daarom deze aanvraag uit het systeem verwijderd en een nieuw verzoek de kant van Simyo op gestuurd zodat wij alsnog zo snel mogelijk jouw telefoonnummer over kunnen nemen!

Reageer