Beantwoord

Wat is de status van mijn nummerbehoud?

• 6 mei 2018
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb ruim twee weken geleden een abonnement afgesloten en een paar dagen daarna een simkaart ontvangen, maar verder nog niks gehoord over de status van mijn nummerbehoud. Hoe lang duurt dit normaal?
icon

Beste antwoord door Angelique 7 mei 2018, 11:00

Bedankt voor de terugkoppeling. Het verzoek om jouw nummer over te nemen heb ik zojuist opnieuw verzonden naar KPN. De wensdatum heb ik op aankomende woensdag gezet. Zodra KPN hier een goedkeuring voor heeft gegeven, ontvang jij een mailtje van ons met de datum waarop wij jouw nummer mogen overnemen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi, leuk dat je ervoor hebt gekozen een blauw abonnement bij ons te nemen 😃 Alvast van harte welkom!

Gek dat je nog niets hebt vernomen van nummerbehoud! Ik ben gaan kijken of wij al een terugkoppeling hebben ontvangen van jouw huidige provider, en gelukkig kwam ik meer informatie tegen. Jouw huidige provider KPN heeft aan ons doorgegeven dat de wensdatum niet haalbaar was. Om alsnog te zorgen dat jij je eigen nummer kan behouden, wil ik graag een nieuw verzoek voor je indienen. Klopt het dat je gebruik maakt van een prepaid simkaart bij KPN? Zo ja, geef dit zo snel mogelijk aan mij door zodat ik vandaag nog een nieuw verzoek kan versturen naar KPN en jij zo snel mogelijk gebruik kunt maken van je eigen nummer op ons netwerk. Ik wacht je berichtje af 😃
Ik gebruik inderdaad momenteel een prepaid simkaart bij KPN
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor de terugkoppeling. Het verzoek om jouw nummer over te nemen heb ik zojuist opnieuw verzonden naar KPN. De wensdatum heb ik op aankomende woensdag gezet. Zodra KPN hier een goedkeuring voor heeft gegeven, ontvang jij een mailtje van ons met de datum waarop wij jouw nummer mogen overnemen.

Reageer